צפו: 12 המלונות הביזארים בעולם חלק א

גולשי אתר TRIPADVISOR דירגו את 12 בתי המלון המוזרים ביותר בעולם. תכל'ס, הם ממש מוזרים, אבל מגניבים לאללה

מלון Inntel Hotel Amsterdam Zaandam נמצא בפרבר זאנדם שמחץ לאמסטרדם. המלון הייחודי נמצא בסמיכות לתחנת הרכבת של זאנדם, שם תוכלו לקחת רכבת למרכז אמסטרדם ב-12 דק' בלבד. גם שדה התעופה סחיפהול ומרכז הירידים RAI, נגישים ביותר על ידי הרכבת. במלון ישנם 160 חדרים יחודיים, ספא מפואר, מסעדת גורמה ןחדר כושר.

מלון Faralda Crane Hotel Amsterdam הושלם לאחר 3 שנות עבודה והפך ממנוף הנמל הגבוה ביותר, למלון המדובר ביותר באמסטרדם. מלון פארלדה הוא עכשיו אחד מהמבנים המרשימים והמיוחדים ביותר של העת האחרונה וזכה לאינספור אזכורים בתקשורת הבינלאומית הודות לייחודיות שלו. בראש המגדל ממוקמות 3 סוויטות יוקרתיות במיוחד המעוצבות ברמה הגבוהה ביותר. החדרים, הממוקמים האחד מעל לשני, מספקים תצפית מרהיבה של 360° עם נופים מדהימים של אמסטרדם מעל הנהר והים הצפוני.

צילום: Marion Golsteijn

מלון Sheraton Huzhou Hot Spring Resort ממוקם בגדה הדרומית של אגם טאיהו המפורסם, בהוז'או שבמחוז ז'הג'יאנג בסין. הארכיטקטורה הטבעתית של המבנה המרכזי של המלון, שעולה מן המים, יוצרת טביעת נוף מרשימה ויוצאת דופן. במלון הראשון של רשת בינלאומית מובילה בהוז'או תמצאו 319 חדרי יוקרה המאובזרים למשעי. כמו כן, באתר נמצא מתחם הבריאות והספא הגדול ביותר בסין ובו 26 בריכות מקורות של מעיינות חמים, מגוון קולינארי מקומי ובינלאומי וכן חוף פרטי.

המבנה של המלון והמסעדה במגדל ג'סטד (Jested Tower) שבליברץ, צ'כיה, הוא ללא ספק ארכיטקטורה ייחודית במיטבה. הוא נבנה בשנות ה-60 המאוחרות בהתאם לתכנונו של האדריכל ק. הובאצ'ק, שקיבל על כך פרס יוקרתי מאיגוד האדריכלים הבינלאומי. המלון, שהוא בן 3 כוכבים עונה על הצרכים הן של התייר הממוצע והן של המפונק יותר הודות ל-2 סוויטות מפנקות לצד 17 חדרים זוגיים.

אומרים שזמן השהיה של אורח עסקי בבית מלון נע בין 9-10 שעות, לכן חשוב לו שהמלון יהיה פשוט ויספק לו זמן בו הוא יוכל לנוח ולחדש אנרגיות לקראת היום הבא. מלון 9 השעות הוא קונספט, שמורכב משעה למקלחת והתארגנות, 7 שעות שינה ועוד שעת התארגנות ואורחת בוקר לפני שמתחילים את היום הבא, וכל זאת כשישנים בתוך תאים קטנים כמו כוורת דבורים. כך זה ביפן, אבל אתם הייתם מסוגלים לישון שם?

אם אתה מחפש מלון נוח בגאנגנינג-סי, דרום קוריאה ,Sun Cruise Resort and Yacht הוא המלון עבורך! מרכז העיר הוא רק במרחק של 21 ר מ לאלה מכם שרוצים לצאת החוצה, פארק הזריחה וחוף גאנגנינג-סי  מהווים רק חלק מהאטרקציות למבקרים. Sun Cruise Resort and Yacht מציע שירות ברמה מקצועית ומתקנים איכותיים כדי להבטיח ששהותך במלון תהיה נעימה.  211 חדרים משתרעים על פני 10 קומות. בחדרים נבחרים תוכלו למצוא מתקני נוחות מודרניים כמו חיבור אלחוטי לאינטרנט (ללא תשלום), חיבור לאינטרנט (אלחוטי), חדרים ללא עישון, מיזוג אוויר, הסקה. המלון מציע מתקני נופש נפלאים כגון ג'קוזי, חוף פרטי, מכון כושר, בריכה חיצונית, בריכה (לילדים). לא משנה מה מטרת הביקור שלך, Sun Cruise Resort and Yacht היא בחירה מצוינת עבור השהות ב-גאנגנינג-סי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך