מרגש: נתניהו ביקר בבית משפחת מלכא

ראש הממשלה ורעייתו הגיעו לבית לוחמת משמר הגבול הדס מלכא הי"ד, כדי לנחם אבלים ולחזק את בני המשפחה
מרגש: נתניהו ביקר בבית משפחת מלכא
צילום: קובי גדעון, לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה הגיעו הערב (א') לניחום אבלים אצל משפחתה של רס"ר הדס מלכא הי"ד שנרצחה בפיגוע בשער שכם בליל שבת.

ראש הממשלה סיכם את ניחום האבלים ואמר, "ראינו עכשיו משפחה מופלאה, משפחה מאוד יפה עם אהבה שורשית לארץ ולמדינה. הדברים האלה כל כך ניכרים כשאנחנו רואים את הסיפור של הדס, אז ברור לגמרי באיזה שדה היא צמחה, איזה ערכים היא הביאה איתה מהבית הזה. זאת הילדה של כולנו וזאת הגיבורה של כולנו".

הוא הוסיף: "אם יש דבר אחד שנחרט בי ואני בטוח שגם ברעייתי ובכל מי שישב שם, זה שאביה דוד אמר שהדס אמרה: 'אתם צריכים להבין שאם אנחנו לא שם אז אין לנו בירה'. ואני אומר: בלי הצעירות והצעירים הללו אין לנו מדינה. אני מרכין ראש ומצדיע לך, הדס גיבורה שלנו".

רעיית רה"מ שרה נתניהו אמרה: "זאת ילדה מנהיגה, ילדה יפה, מוכשרת, רואים עליה שהיא הייתה משהו מיוחד. כולנו, אני חושבת כל האמהות והאבות של מדינת ישראל ומדינת ישראל – כולנו מחבקים את אבא ואמא של הדס, את האחים והאחיות שלה".

"זו משפחה באמת מופלאה וכל פעם מחדש עצוב לי לגלות את הגיבורים והגיבורות שלנו, כשזה כבר מאוחר לי לשבת ולדבר איתם, אבל הנוכחות שלה בחדר הייתה כל כך עוצמתית, כל כך יפה, כל כך מיוחדת", הוסיפה נתניהו.

לדבריה, "אמרתי להם שבאמת הייתה להם זכות שיש להם ילדה כזאת. אני חושבת שלכולנו כמדינה יש זכות שיש לנו גיבורה וילדה כזאת כמו הדס מלכא, וכמו הדר כהן, שבאופן מופלא הדס כתבה עליה פוסט מצמרר לפני למעלה משנה, שבו הצדיעה לה להדר, היא לא ידעה שהגורל שלה יהיה דומה. פשוט קורע את הלב, אני חושבת שכולנו, אין אף אחד יוצא דופן, כולנו מחבקים את משפחת מלכא, על הילדה הגיבורה שלנו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך