בקצב שלה: מופעי סוף השנה של להקות המחול מאשדוד

נואליה אמקייס, כוריאוגרפית ומנהלת להקות מחול במרכזים הקהילתיים העלתה את כל 600 חניכי חוגי המחול בהדרכתה על במת מופעי סוף שנת פעילות.
בקצב שלה: מופעי סוף השנה של להקות המחול מאשדוד
צילום: "אוה-גרמן סטודיו"

בשני ימי מופעים רצופים (7-8.6.17) נערכו ארבעה מופעים ללהקות 'נואל דאנס' הפועלות במרכזים הקהילתיים 'טנה' (רובע ה') , ' דיונה' (רובעים י'-י"ג) ומרכז קהילתי 'אחווה' (רובע א'), לרגל סוף שנת הפעילות של הלהקות. המופע בשם "Mi ritmo", ובתרגום מספרדית "בקצב שלי", מייצג את שלל סגנונות הריקוד שלמדו הקבוצות השונות לאורך השנה וכך נולד מופע שבו כל קבוצה באה לידי ביטוי ב-ritmo , בקצב משלה. מידי שנה, עומלת אמקייס על יצירת ארבעה מופעי אמצע שנה וארבעה מופעי סוף שנה הלא הם "הפרימיירה הגדולה" על מנת לאפשר להורים ולבני המשפחה לחוות מעט מההתמדה וההשקעה של הרקדנים הצעירים. בכל המופעים הופיעו כל  קבוצות הגילאים מגיל הרך ועד ללהקה הייצוגית . מופעי המחול ,שנערכו באולם המופעים של מרכז קהילתי 'דיונה' נמלאו כל פעם מחדש עד אפס מקום, ומה שהקל באפן ניכר על המאמץ הקשה של הרקדנים היו המזגנים החדישים שהותקנו לאחרונה באולם הפעיל. נואליה אמקייס כוריאוגרפית ומנהלת להקת "נואל דאנס" רקדה באופן מקצועי בעברה בשתי להקות מקצועיות בתל אביב למדה באוניברסיטת תל אביב תנועה במחול, חדרי כושר, ספינינג אירובי, עיצוב ופילאטיס- בשלוחה של ווינגייט. נואליה נולדה בארגנטינה ועלתה לארץ בשנת 1995, היישר לאשדוד- דבר הבא לידי ביטוי בגרוב הארגנטינאי- לטיני הניכר בסגנונה בהדרכת הרקדנים.

להקות 'נואל דאנס' הפועלות במסגרת החברה העירונית לתרבות הפנאי באשדוד, הוקמו לפני כ-15 שנים, מיד לאחר שנואליה סיימה את שירותה הצבאי והחלו לפעול במרכז קהילתי 'טנה' ברובע ה' וב'דיונה' ברובע י'- י"ג, לפני כשנה נפתחה שלוחה חדשה במרכז הקהילתי "אחווה" ברובע א'. כיום ישנם למעלה מ- 600 רקדנים והלהקות כוללות טווח נרחב של קבוצות גילאים :מגיל הרך -4-6 ,כיתות א' עד ו' ,טרום להקה של כיתות ז'-ט', וכמובן הלהקה הייצוגית כיתות י' וגם רקדנים אחרי צבא. אמקייס מלמדת מגוון רחב של סגנונות ריקוד: היפ הופ, ג'אז, פאנק, לטיני, תיפוף ומחול ישראלי. בשיעורים עצמם מגוונת כמה שיותר תוך הקפדה על יסודות הריקוד, טכניקה, פיתוח קואורדינציה, גמישות וכושר גופני גבוה. יחד איתה מלמדות המדריכות המקצועיות: יאנה מרמן, מרינה בורנשטיין, דוד אהרונוב ונעמה פז.

בוריס גיטרמן, סגן ראש העיר ויושב ראש דירקטוריון החברה העירונית, שנכח באחד מהמופעים הגיע לאחורי הקלעים של הבמה להודות באופן אישי למנהלת הלהקה ולרקדנים על פעילותם המוסיפה לחיי היצירה והתרבות של העיר ולברך על המופע הססגוני והיצירתי. מנהלת הלהקה, מדריכותיה והחניכים ביקשו להודות לויטלי סלוצקי, שדאג באופן אישי לאירוח המופעים ולתנאי הפקה משופרים שהקלו על הלחץ והמאמץ, לשלום לוטטי-מנהלו של מרכז קהילתי 'טנה' ויניב פרלמוטר על עזרתם בהפקת המופעים ועל העובדה כי הם מטפחים את פעילות הלהקות במהלך כל השנה בליווי צמוד ובתמיכה. הצופים הרבים שהגיעו למופעים התרשמו מהרמה הגבוהה של התאורה וההגברה עליה עמלו בבי וקנין ושי סויסה-צוות ההפקה של 'דציבל', שהוכיחו כישורים ברמה הגבוהה ביותר.

צילום : אוה-גרמן סטודיו

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך