טפירו הודיע לאשדוד לא מקבל את ההצעה. יפגשו עם הדר

מאיר טפירו לא יאמן את מכבי אשדוד/באר טוביה. המאמן הודיע בראשון לקבוצה כי הוא לא מקבל את ההצעה שלה. בקבוצה יפגשו עם רמי הדר לנסות לסכם. היו"ר קיקוז: "מאחל לטפירו בהצלחה".
טפירו הודיע לאשדוד לא מקבל את ההצעה. יפגשו עם הדר

מאיר טפירו לא יאמן את מכבי אשדוד/באר טוביה.

במכבי אשדוד/באר טוביה חיכו עד חמישי לתשובתו של מאיר טפירו, מאמן הקבוצה להצעה שהונחה בפניו. לאחר מכן האריכו אותה עד ליום ראשון ובראשון כאמור הגיעה התשובה מטפירו. תשובה שלילית.

למעשה טפירו לא קיבל את ההצעה לפיה יקוצצו לו 30 אחוזים משכרו ואת ההשלמה ואפילו מעט יותר, יקבל מהפועל באר טוביה, משחקת בליגה א', בה אמור היה לשחק. מצד שני ההנהלה לא קיבלה את הצעת טפירו להביא ספונסר משלו, חברת האוטובוסים "אפיקים", שתממן את שכרו. היו"ר מאיר קיקוז התייחס בקצרה: "מאחלה לטפירו בהצלחה"

כך או כך, באשדוד רצו לראות את טפירו ממשיך, קיבלו את הודעה וכבר זימנו ישיבת הנהלה לערב ראשון. בישיבה יחלטו על מי מהמאמנים ילכו. כמו שזה נראה הראשון איתו ייפגשו על מנת לנסות לסכם, הוא רמי הדר, שאימן בעונה שעברה במכבי ת"א ובהפועל ת"א. אם יהיו הבנות הוא יוכרז כבר בקרוב כמאמן.

בקבוצה ינסו להיפגש אם הדבר לא יעלה יפה גם עם שרון דרוקר וגם שמו של גיא גודס עלה, אבל מעריכים כי יחכה להצעת מכבי ת"א. הבאים בתור יהיו  שרון אברהמי, עופר ברקוביץ', רועי חגאי.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך