עופר חיון: "אני לא כבשה שחורה במשפחה שלי"

השחקן האשדודי עופר חיון, המגלם את אסף בסדרה "להיות איתה" מספר על ההתמודדות עם המקצוע המאתגר והתגובות מהקהל.

השחקן האשדודי עופר חיון שמשחק בימים אלו בסדרה המצליחה "להיות איתה" התראיין בסוף השבוע האחרון לאתר mako וסיפר על ההתמודדות עם המקצוע והקהל. הוא סיפר לכתב אילן ארנון כי מסרבים להפריד בינו לבין הדמות של אסף ואמר: "אנשים לא מבינים שיש דמות טלויזיונית ויש אותך. כלומר, בכל דמות שאתה משחק יש משהו ממך, אבל זה בטח לא אתה במאה אחוז. יש לא מעט אנשים ברחוב שלא מבינים את זה. השבוע נגיד קיבלתי מלא תגובות מאנשים שהזדעזעו שהייתי עם ונסה ושאלו אותי 'איך אתה לא מתבייש?', ואני מתוך נימוס עניתי להם 'מה אני אעשה?'. אני כבר לא טורח להסביר שיש דמות ויש אותי, אני זורם איתם. לרוב אני כמובן לוקח את זה באהבה, אבל אם אני אהיה כנה אני חייב להגיד שיש רגעים מסויימים שזה לא מתאים. יש אנשים שאין להם טאקט ולוקחים את זה רחוק מדי. עוצרים אותי ושואלים למשל 'איפה אסי גר?' או 'איך היה להתנשק עם רותם בעונה הראשונה'? אבל אני תמיד זוכר שזה חלק מהעסק. אני בחרתי ללכת על זה וזה חלק מתופעות הלוואי".

כשנשאל מיהו באמת ענה: "דבר ראשון, אני הכי לא כבשה שחורה במשפחה שלי. יש לי הורים שמאוד מתגאים ותומכים בי, ויש לי גם המון מודעות. עוד דבר שאני בדיוק ההיפך מאסף, זה העניין של הידיים השמאליות. אני אחד האנשים הכי מסודרים שיש ויודע מה הוא רוצה, אחד כזה שיש לו מודעות. אבל כל הדברים האלה רק מעצימים את החוויה של לשחק מישהו כמו אסף. הוא בעצם מגשים לי דברים שלא הייתי עושה בחיים. מה שכן, יש לי אמביציה מטורפת כמו שיש לו. נגיד, בעונה הראשונה החלום של אסף להיות זמר ממש הקבילה לחלום שלי להיות שחקן".

בתקופה זו, לצד העבודה בסדרות בהן הוא משחק, החל חיון קורס נוסף למשחק מול מצלמה בבית הספר שלו באשדוד והוא מספר כי זה מאוד מעסיק ומספק אותו. לראיון המלא לחצו כאן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך