נפצע בתחנה ותובע פיצויים מאגד

גבר בשנות השישים לחייו, שרטט במקצועו, מעד בתחנה המרכזית באשדוד ושבר את אצבעות ידיו. כעת הוא תובע פיצויים מאגד ו'נצבא' בעלת המבנה
אנשים עולים על אוטובוס
צילום: נתנאל פריאנטי

אל בית משפט השלום בירושלים הוגשה לאחרונה תביעה של אדם בן 68, אשר טוען כי נפל ונפצע בתחנה המרכזית באשדוד, ובשל כך נקבעו לו אחוזי נכות והוא אף איבד את כושר העבודה שלו מאחר והוא שרטט במקצועו.

על פי התביעה, שהוגשה על ידי עו"ד גבריאל מלאך, מעד כשיצא מהרציף עקב אריח שבור והפרשי גובה. כתוצאה מכך נחבל בפניו, בברכיו ובידו הימנית, פונה למרפאה באשדוד, שם אובחן כסובל משבר בשלוש מאצבעות ידו.

התובע טען, כי מאז התאונה הוא סובל מכאבים עזים בכף ידו ומקשיים בתפקוד, ונזקק לטיפולים רפואיים רבים, כך גם בפעולות יומיומיות פשוטות בהן נזקק לעזרת אנשים אחרים.

עוד נטען כי מטס התאונה נאלץ השרטט להיעדר מעבודתו, ולבסוף, עקב  אובדן כושר עבודה אולץ לצאת לפנסיה מוקדמת – וזאת כשנתיים לפני גיל הפרישה.

עו"ד גבריאל מלאך הגיש בשמו תביעה לפיצויים נגד חברת "אגד", וחברת "נצבא החזקות 1995 בע"מ" – בעלת מבנה התחנה המרכזית באשדוד והאחראית על אחזקתו.

בכתבי ההגנה שהגישו, כפרו שתי החברות באחריותן לתאונה והטילו על התובע את אחריות מלאה לאירוע, שגם את עצם קיומו הכחישו. כאמור, התביעה נדונה בימים אלה בבית משפט השלום בירושלים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך