רס"ר הדס מלכא ז"ל – תובא הלילה למנוחות בבית העלמין באשדוד

הדס מלכא ז"ל, לוחמת המג"ב שנרצחה אמש בפיגוע, תובא הלילה בשעה 00:30 למנוחות בבית העלמין באשדוד. כשעה לפני הפיגוע היא שלחה לחברות שלה תמונת סלפי וכתבה: "שבת שלום לחברים האהובים עליי"
רס"ר הדס מלכא ז"ל - תובא הלילה למנוחות בבית העלמין באשדוד
רס"ל הדס מלכא ז"ל

רס"ר הדס מלכא ז"ל שנרצחה אמש בפיגוע הטרור בירושלים, תובא הלילה למנוחות בשעה 00:30 בבית העלמין בעיר אשדוד.

מלכא, בת 23 וחצי מהיישוב הכפרי גבעת עזר שבמועצה האזורית באר טוביה, הועלתה לדרגת רס"ר לאחר מותה. היא הותירה אחריה הורים (דוד וגאולה), שלוש אחיות ושני אחים. להדס משפחה מכובדת וגדולה באשדוד, משפחת מלכא. הדוד שלה הוא מנכ"ל משכן אומניות הבמה מוטי מלכא, שקיבל את ההודעה אמש מאוחר בלילה. מאחר וכל המשפחה שומרת שבת, היה קושי גדול למסור את ההודעה הטראגית.

אתמול, כשעה לפני הפיגוע בו נרצחה שלחה תמונת סלפי לחבריה וכתבתה: "שבת שלום לחברים האהובים עליי".

הדס נולדה באשדוד אך עברה בגיל שנה להתגורר עם משפחתה במושב עזר שבמועצה אזורית באר טוביה. היא הותירה אחריה הורים, שני אחים, ושלוש אחיות. היא שירתה במשמר הגבול בשירותה הסדיר והתגייסה למג"ב לפני כשנה ושלושה חודשים לשירות קבע, שבמסגרתו שימשה כמפקדת. עם קבלת ההודעה ההורים יצאו מיישובם לבית החולים, אך רק לאחר שחזרו קיבלו את הבשורה הקשה. אל הבית הגיעו צוותי חינוך ופסיכולוגים שליוו את האחים הקטנים. גורמים במועצה סיפרו: "מדובר במשפחה צעירה ומוכרת באזור. זו בשורה קשה מאוד. אנו עסוקים כעת במתן סיוע למשפחה".

קרובת משפחתה פרסמה סטטוס מרגש וכואב ובו נפרדת בצער מבת דודה

"השכול הנורא פקד גם את משפחתי היקרה ??
הדסי בת דודי הגיבורה , היפה , האהובה , הלוחמת הכי פייטרית בצה״ל , המגבניקית הכי נחושה , הכי אמיצה בעלת שמחת החיים והחיוך הכי יפה בעולם.
הלב נשרף מסרב להאמין שאת כבר לא איתנו .
נלחמת בגופך ובנפשך למען המדינה שכל כך אהבת ונרצחת למען אזרחיה ?? ?? ??
השארת שבט גדול המום , כואב , מדמם ובוכה .
שאלוהים לא יראה את זה באף בית לעולם ??
ה׳ יקום דמך .
לא נשכח ולא נסלח !!

יהי זכרך ברוך נסיכה מהממת שלי "

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך