מליון יורו לפח

בן רייכרט נקנה במיליון יורו על ידי הפועל ת"א שעכשיו לא רואה שקל מהעברתו לבלגיה, אבל העיקר שכבירי שיחק את "השריף" בעיירה וסיים כקברן. ואם כבר הפועל ת"א, אז הם מצאו את "האשם", זה לא הש.ג זה האפסנאי...  
סידי

 

3956525.12 או במילים שלושה מיליון תשע מאות חמישים ושיש אלף חמש מאות ועשרים חמישה שקלים  נקודה 12 אגורות!!!, שזה מיליון יורו, זה הסכום אותו זרקו בימים האחרונים לפח. לא, אל תרצו לחפש בפח באזור מתחם וולפסון, למרות שלא ברור איפה הפח האמיתי  מחוץ למתחם או במתחם, לא תמצאו שם שקל, ההפך אם תתקרבו להפועל ת"א, בימים האלה, עוד בוודאי תצאו במינוס.

אז למה חכם סידי מדבר על כל כך הרבה כסף שהלך לפח? אהה, זה פשוט מאוד. הפועל ת"א לפני שנתיים שילמה מיליון יורו לחצי מכרטיסו ו(חצי, שמעתם?) של בן רייכרט ורכשה אותו ממכבי ת"א. אז זה נראה ניצחון גדול מאוד להפועל ת"א, על מכבי ת"א, ניצחון מוראלי על היריבה העירונית, שרצתה את השחקן, אבל בסוף הסתבר שזה היה ניצחון פיראוס, משהו בסגנון "עוד ניצחון כזה ואבדנו". בקיצור בימים אלה חתם רייכרט בזולטה וארחם הבלגית, כאשר האדומים לא קיבלו עליו שום תמורה. הבנתם? שום תמורה. אפילו לא ה-12 אגורות!!

במקרה של הפועל ת"א, זה באמת עוד ניצחון כזה ואבדנו. רייכרט היה אחד הסממנים של כישלון הפועל ת"א העונה. עד שרכשו אותו בסכום הזוי, הוא נלחם העונה בקבוצה שכל כך רצתה אותו, ועשה הכל לא להישאר, נישאר כאליו "עושה טובה" בזמן המשבר הכלכלי שלה ובסוף…הוריד אותה ליגה..וברח כמו כל היתר. והוא עלאק "אהד את הפועל מגיל צעיר", לדבריו.  עם כאלה אוהדים עדיף כבר יריבים…

לא בא לי להגיד לכם אמרתי. אבל הקוראים והקוראות הנאמנים שלי יודעים בדיוק מה כתבתי אז כשהוא נקנה במיליון יורו. אמרתי שנראה לי שהסכום גבוה מידי עבורו ויהיה פה ישראבלוף… במקרה הזה, זה בלגיה בלוף, כי הוא עזב לבלגיה. אבל זה אולי מלמד מה שהיה בהפועל ת"א בעידן כבירי.

תראו אני בעד אנשים שמגיעים לכדורגל. כל מי שבא לעזור, לתמוך, זה מצוין לא מעולה, מצוין. אבל ויש אבל מאוד גדול. אם אתה לא מבין, תלמד. אל תשלוף. קח שנה אחת ללמוד, אל תשחק את "השריף החדש בעיר", ובסוף תסיים כקברן של העיירה. מה שכבירי עשה בהפועל ת"א זה לשחק את "המיליונר" שהגיע מהמאומנות (סוכרים את סיפור התמונה שהייתה כעירבון לתקציב? בטח תמונה של פח אשפה) ומהיציע כאוהד והוא יהפוך את הקבוצה שלו להפתעה הכי גדולה. אגב, בזה הוא הצליח. זו התהיה  וואחד הפתעה אחרי 28 שנים לראות את הפועל ת"א בליגה הלאומית, בנצרת, עפולה והרצליה…ורייכרט? הוא יהיה בבלגיה וישלח ד"ש ויחזיק בוודאי אצבעות בכל שישי לקבוצתו שתשחק בליגה הלאומית..כי הוא אוהד אותם מגיל צעיר…

האמת, נראה לכם?

מ(פח) נפש

היום הפועל ת"א לא באו לי טוב, ככה מסתבר. אבל לא באשמתי (אני צדיק כתמר ופורח פורח"), זה מה שהם עושים ועשו.

אם נמשיך רגע את האייטם הקודם, הרי שההנהלה הנוכחית בהפועל ת"א, מיהרה להודיע כי עזיבת בן רייכרט ללא תמורה לבלגיה, לא "היתה בעידן שלהם" וכי זה היה בתקופת כבירי. הפילו עליו את התיק ובצדק. אבל בואו רגע נבדוק אותם. נראה אם ההתנהלות שלהם )פח)ות גרועה ..(היה פה משחק עם המילה פח..למי שלא סגור על זה…

"הבעלים הודיע לי שאני מפסיק לעבוד בקבוצה, אבל אני ממשיך לעבוד", כך אמר, לא המנכ"ל , לא המאמן, לא אחד השחקנים, לא מי מאלה שאחראי לכישלון של הקבוצה העונה..זה ציטוט של …האפסנאי אלי בואנו. כן, בהפועל ת"א של האחים ניסנוב מצאו את ה"אשם" שחייב לקצץ, האפסנאי. הוא סירב והם פיטרו.

אני מבין שבהפועל ת"א רוצים לקצץ אחרי הקטסטרופה שהייתה בעונה שעברה. אני לא מאשים את האחים ניסנוב בנפילה, הם ניסו לעזור. אבל לחפש את השקלים הבודדים של האפסנאי, שעושה זאת כבר שנים על גבי שנים? שאולי לו ולשכמותו כואב יותר מכל השחקנים שברחו רגע אחרי הירידה. תקצצו מכל שחקן סכום קטן וזה יהיה הסכום שתחסכו מהאפסנאי. זה קיומו עבורו. הוא חי מזה. לא יעלה על הדעת שככה יישאר אדם, בלי עבודה, בלי כלום. ככה ברגע איך תשנו בלילה? גם אם הוא יישאר בסוף, הפועל ת"א חטפה עוד מכה לתדמית שלה, שגם כך לא הייתה מי יועד כמה.

הפועל ת"א תמיד קראה לעצמה הלב האדום…כמו שזה נראה עם הסיפור הזה של קיצוץ ופיטורי האפסנאי שלא רצה לקצץ..הלב כבר לא קיים וגם האדום דהה מאוד..תיהנו בליגה הלאומית…התקציב שם זול יותר…זה סיפור של מ(פח) נפש.

לפחות הליגה

 אני מקווה שאני טועה. אפילו מקווה מאוד. ואני שונא לטעות (למרות שאין אמת אחת) אבל כמו שזה נראה, כרגע, שוב כרגע, אלופת המדינה בכדורסל נשים, מכבי בן אשדוד, לא תהיה באירופה. גם הליגה לא ברורה כל כך, אבל אירופה רחוקה מתמיד.

כמו תמיד זה תקציב. כן יגיע, לא יגיע, כמה יגיע ומאיפה. ברור שבעירייה ינסו כמו תמיד לעזור, אבל כמו שזה נראה כרגע זה לא יספיק העונה לאירופה. חשוב שהקבוצה הזו תשחק בליגה של היבשת האירופית. זה הפרסום הטוב ביותר שיכולה העיר, ישראל, כולנו, לקבל. חייבים איכשהו למצוא פיתרון. מצידי שהמדינה, ששרת הספורט, שמנהלת הליגה יכניסו יד עמוק לכיס וימצא דרך. היא צריכה לשחק באירופה.

אבל בעוד אני מדבר על הדובדבן, על אירופה, לא בטוח הלחם. מכבי בן אשדוד היא האחרונה שנערכת בכל הקשור לצוות המקצועי בליגת העל לנשים בכדורסל. אין לה עדיין מאמן וגם לא ברור איזו קבוצה תהיה בליגה. הכל נכון לרגע זה. נכון, תסמכו על טאלי קריאף, היו"ר ואורי בן סימון המנכ"ל שיהפכו עולם להביא תקציב, אבל זה יהיה להם קשה. מאוד קשה. אז כרגע אני מדבר על להציל את אירופה. אני מקווה שלא נצטרך לדבר על להציל לפחות את הליגה.

מגיעה לאשדוד אלופה. מה לא?

וחכם סידי אומר: ״מי אמר שאין טעם למריבה…..היא תמיד מרה״….

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך