בן 17 מאשדוד בין הפצועים קשה בלוויה של הרב ואזנר

ישראל מאיר דואני בן 17 הגיע למסע ההלוויה עם אחיו הגדול ואביו אברהם. ישראל נפצע בשל הדוחק ופונה כשהוא מורדם ומונשם אל תל השומר.

אסון בהלווייתו ההמונית של הרב שמואל הלוי ואזנר, "הפוסק החסידי הבכיר", בבני ברק. כמאה אלף איש הגיעו אל הלוויה שהתקיימה בלילה (ראשון). בשל הדוחק הכבד ששרר איבד צעיר בן 27 את נשימתו. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום החלו לבצע בו פעולות החייאה ופינו אותו לבית החולים איכילוב בתל אביב, שם נקבע מותו. מספר אנשים נפצעו קשה, ביניהם ישראל מאיר דואני, בן 17 מאשדוד, שפונה במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם אל בית החולים תל השומר. אביו אברהם סיפר ל"אשדוד אונליין" כי הגיע אל מסע הלוויה עם שני בניו, ישראל ומאיר ואחיו הגדול, אשר בשלב מסוים נפרדו ממנו וצעדו באזור שבו חלה ההצטופפות שגרמה לאסון. הצוותים הרפואיים במקום טיפלו בעוד עשרות נפגעים קל. בני המשפחה נמצאים בבית החולים ומתפללים לשלומו.

מרחב דן במשטרה פתח בחקירה בחשד לרשלנות מצד המארגנים. במהלך היום ייגבו עדויות ויבדקו אם האישורים למסע ההלוויה התקבלו כנדרש.

מני גירא-שוורץ, פרשן רדיו קול חי, שצפה במתרחש מעמדת השידור של התחנה, סיפר לכלי התקשורת כי גרם מדרגות ארוך מוביל מהרחוב לכניסה לבית הכנסת שבקומה השנייה, ו"פרץ המלווים שיצאו משם יצרו מאסה אדירה של לחץ. אנשים מעדו במדרגות ואלו שאחריהם לא יכלו לעצור, לא יכלו להימנע מלדרוך או להתגלגל על הנופלים במורד. במשך כמה דקות התקשו כונני ההצלה לעלות אל הנפגעים בשל השטף העצום של ההמון".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך