שימו לב: אכיפת רחבת היקף של המשטרה בכבישים

אגף התנועה מבצע פעילות אכיפה מוגברת עם מאות שוטרים ומתנדבים בשת"פ עם יחידה מצה"ל
שימו לב: אכיפת רחבת היקף של המשטרה בכבישים

היום החלה פעילות רחבת היקף של מאות שוטרים ומתנדבים בכבישי הארץ באכיפה כנגד עבירות מסכנות חיים ועבירות בריונות כביש, הפעילות כוללת שילוב של אמצעים גלויים וסמויים תוך שת"פ עם יחידת המשטרה הצבאית של צה"ל, הפעילות המוגברת תתפרס בכל שעות היממה ועד לשעות הבוקר שלמחרת, לצד פעילות האכיפה תתבצע גם פעילות מניעה והסברה בעמדות המניעה המצבית שיוצבו באזורי הבילוי היום בשעות הלילה, בנוסף יבצעו מחסומי שכרות לאיתור נהגים תחת השפעת אלכוהול ותתבצע אכיפה סמויה לאיתור נהגים המבצעים עבירות מהירות.

מאגף התנועה נמסר כי פעילות משולבת זו תוך אכיפה מוגברת תביא לצמצום תאונות הדרכים ותיצור הרתעה בקרב הנהגים, המטרה הינה להציל חיים ולשנות את תרבות הנהיגה בכבישים.

אירוע שהתרחש בשעות האחרונות:
נעצר נהג לבדיקה בכביש 4 לכיוון צפון בסמוך לצומת בית ליד, השוטרים ביקשו מהנהג להזדהות וזה הציג תצלום של תעודת הזהות כאשר הוא מזדהה בנוסף בע"פ עפ"י הפרטים שבמסמך, חשדם של השוטרים עלה והם ביצעו בדיקה מעמיקה יותר לזהותו של הנהג, מיד הוברר להם כי הנהג התחזה לאחיו , כאמור לאחר שהנהג מסר את פרטיו הנכונים נמצא כי הוא נוהג תחת פסילה של משרד הרישוי ורישיון הנהיגה שלו הופקד, עוד נמצא כי הנהג בעל 52 עבירות קודמות, קצין המשטרה שנכח במקום השבית את הרכב ורישיונו של הנהג נפסל, הנהג תושב אזור השרון בן 55 עוכב לחקירה בגין התחזות לאחר והכשלת שוטר.

קרדיט צילום: דוברות המשטרה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך