המגזין אשדוד

עיתון "המגזין אשדוד" הוא המקומון הטוב במדינה בזכות הרבה סיבות. זה מתחיל בפורמט העשיר שלא קיים באף עיר אחרת בארץ. הבעלים של העיתון ג'קי בן זקן, הוא זה שקיבל בשעתו את ההחלטה להגיש לתושבי אשדוד עיתון בסגנון עיצובי של "לאישה", המודפס על נייר כרומו מהודר, עם כריכה חמה (ולא סיכות). בסך הכל מדובר כמעט בכל שבוע במהדורה של 140 עמודים בממוצע, שיוצאת בכמות של עשרות אלפי עותקים ומגיעה בסופו של יום כמעט לכל בית באשדוד.

המקומון הכי טוב בארץ!

אני עובד, חי ונושם את תחום התקשורת 25 שנה, 24 שעות ביממה, סביב השעון. עברתי את כל המסלול מכתב שטח צעיר שמתעורר ב-2 לפנות בוקר כדי לסקר תאונה בכביש דימונה-ירוחם, דרך תפקידים בכירים באמצעי תקשורת בבאר שבע, עד שהגעתי לאשדוד לאחד השיאים המקצועיים שלי כאחד העורכים של עיתון המגזין אשדוד. אני נהנה מאוד לעבוד וליצור כדי שתקבלו את המוצר הכי איכותי שיש, הן ברמת התכנים, הן ברמת הפרסומים של העסקים המובילים בעיר, והן בעיצוב הגרפי הבלתי מתפשר.

בשבועות האחרונים אני מרגיש שיח מדהים סביב העיתון שאתם מחזיקים ביד, ואין תחושה טובה יותר מאשר לקבל פידבקים טובים על העבודה שכל המערכת המדהימה שלנו מבצעת. מדובר בעבודת צוות של עשרות אנשים, כל אחד מקצוען בתחומו, שבסופו של תהליך מגישים לכם בכל יום חמישי את המקומון הכי טוב בארץ. זה ממש לא מובן מאליו, קל וחומר כשאתה גובר בדרך על מתחרים עתירי ניסיון שמתקשים מאוד לעמוד בקצב של התפתחות המדיה, וברצון של התושבים לקרוא חדשות טובות על העיר שלהם, ברצון לקרוא על התפתחותה של העיר ועל האנשים שעומדים מאחורי העשייה. אנחנו גם מבקרים וחושפים סיפורים מעניינים שבוע אחר שבוע, אך הכל תחת המוטו של כבוד האדם והידיעה שמאחורי כל אדם שכותבים עליו יש אישה, ילדים ובני משפחה. אנחנו מוכיחים הלכה למעשה שניתן לעשות עיתונות טובה גם בלי לרמוס, לגדף ולקטול אנשים. הסגנון הזה התאים לשנות ה-70 וה-80 של העיתונות שניסתה ללכת בדרך של "העולם הזה" הצהוב והסנסציוני. היום זה כבר פאסה, מיושן ולא לעניין…

עיתון מגזין אשדוד הוא המקומון הטוב במדינה בזכות הרבה סיבות. זה מתחיל בפורמט העשיר שלא קיים באף עיר אחרת בארץ . הבעלים של העיתון ג'קי בן זקן, הוא זה שקיבל בשעתו את ההחלטה להגיש לתושבי אשדוד עיתון בסגנון עיצובי של "לאישה", המודפס על נייר כרומו מהודר, עם כריכה חמה (ולא סיכות). בסך הכל מדובר כמעט בכל שבוע במהדורה של 140 עמודים בממוצע, שיוצאת בכמות של עשרות אלפי עותקים ומגיעה בסופו של יום כמעט לכל בית באשדוד.

את חטיבת התקשורת של ג'קי בן זקן מובילה ביד רמה יהודית ויצמן, והיא זו שמנצחת על העשייה השיווקית והניהולית של המערכת, הכוללת את עיתון המגזין אשדוד, אתר החדשות אשדוד אונליין ופרסום על מסכים אלקטרוניים ברחבי העיר. חדוות העשייה של ויצמן מדבקת את כל העובדים וזה מורגש יום אחר יום, שבוע אחר שבוע.

מחלקת מכירות 

מחלקת המכירות של העיתון, אותה מובילה במקצועיות מאי שמר, מגיעה לכל העסקים המובילים בעיר, ומציעה פרסום אטרקטיבי במחיר הוגן, והכי חשוב מתאימה לכל לקוח את "החליפה הפרסומית" המתאימה לעסק שלו. אני מעריך ומעריץ את אנשי המכירות שעובדים ימים כלילות, ובעצם מהווים את חוט השדרה של העיתון.

צוות המגזין

בצד המערכתי יש לנו צוות צעיר, נמרץ ורענן, עם מיטב הכותבים שיש בארץ. זו נבחרת חדשות, אקטואליה וספורט שיודעת היטב את העבודה, ורואים את התוצאות שבוע אחר שבוע עם עיתון מעניין ומגוון.

אנחנו נמשיך לעשות הכל כדי שבכל יום חמישי תגיעו לדוכנים ותקבלו עיתון שנותן לכם את הזווית הכי אמתית והכי מעודכנת על מה שהתרחש בעיר המדהימה שלנו במשך השבוע. אנחנו רוצים להוקיר תודה לכל אחת ואחד מהקוראים הנאמנים שלנו, שלא יכולים להעביר את סוף השבוע בלי המגזין אשדוד. זו המחמאה הכי גדולה שאנו יכולים לקבל…

שבת שלום!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך