הנרצחת האשדודית הובאה למנוחות: "הבעל גאל את דליה מייסוריה"

באמצע השבוע התקבלה בשורה על מציאת שתי גופות בבית מלון בתל אביב, אחת ללא רוח חיים והגופת גבר במצב קשה, שעות לאחר מכן התברר כי מדובר בזוג תושבי אשדוד, וכי לטענת המשפחה הסיפור שלהם כואב וקשה, במקביל המשטרה עצרה את הבעל הפצוע בחשד לרצח
גופת אישה וגבר פצוע במלון בתל אביב - השניים תושבי אשדוד
צילום: דוברות מד"א

הטרגדיה הכואבת – בבית העלמין באשדוד הובאה אתמול בשעות אחר הצהריים למנוחות דליה ברוך (63), שלפי החשד נרצחה ביום שלישי במלון בתל אביב על ידי בעלה, שניסה מיד לאחר מכן לשים קץ לחייו. המשטרה עצרה אמש את הבעל שעדיין מאושפז בבית החולים איכילוב במצב קשה ומייחסת לו חשד לרצח.

לבית העלמין בעיר הגיעו קומץ בני משפחה ללוות את דליה ז"ל בדרכה האחרונה. כאשר מעבר לצער העמוק שבו שרויים בני המשפחה, נותר גם סימן שאלה גדול סביב נסיבות מותה של דליה ברוך. "הוא פשוט רצה לגאול אותה מייסוריה", סיפר קרוב משפחה של בני הזוג לאתר ווינט והוסיף "דליה סבלה מאוד ובעלה סעד אותה כל חייו, אנחנו בהלם מוחלט. ידענו שהיא סובלת ממחלה, אבל איש לא תיאר שככה זה ייגמר. נסתרות הן דרכי האל. לא ברור מה קרה שם, אבל אין לי ספק שמטרתו של הבעל הייתה לעזור לאשתו שסבלה המון שנים".

כזכור, גופתה של דליה ז"ל נמצאה אתמול בבוקר בחדר במלון רנסנס בתל אביב כשלצדה בעלה מחוסר הכרה. בתחילה העריכו במשטרה כי מדובר בניסיון התאבדות משותף מאחר שבמקום הושאר מכתב. אך כעבור כמה שעות של חקירה התחזק החשד שהבעל חנק אותה למוות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך