זיו עלול לעזוב, בחמישי נגמרת ההמתנה לטפירו

יפתח זיו, אחד משחקניה הישראלים המוכשרים של מכבי אשדוד/באר טוביה, עלול לעזוב את הקבוצה. הוא מחזיק לפחות בשתי הצעות, אחת מהן מהפועל ת"א וגן המאמן מאיר טפירו, שבעקבותיו הגיע, עלול לעזוב גם הוא. אגב, בחמישי ההמתנה לטפירו מסתימת. האם רמי הדר יוכרז כמאמן?
זיו רק מנסה
זיו רק מנסה. (צילום: לירון מולדובן. באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

מכבי אשדוד/באר טוביה, בדרך להיפרד מיפתח זיו. זיו ששיחק בעונה שעברה באשדוד מחוזר על ידי פחות שתי קבוצות מליגת העל, כשאחת מהן היא הפועל ת"א, שכבר העבירה לו הצעה.

העובדה שבאשדוד עדיין אין מאמן והעובדה שזיו הגיע עם מאיר טפירו, שעלול אף הוא לא להמשיך בתפקיד בגלל הנתק עם אשדוד, על חוזהו לעונה הקרובה, עלולים לגרום לזיו לעזוב את הקבוצה.  אגב זיו נמצא בארה"ב, שם הוא עובד יחד עם מאמנו האישי של עומרי כספי, דייויד ת'ורפ, שהכין בעבר את הישראלי הראשון ב-NBA.

אגב טפירו, הרי שהמאמן אמור להחזיר תשובה עד חמישי, ה-15.6 אם הוא מקבל את הצעת אשדוד לחוזה מקוצץ ב-30 אחוזים עם תוספת לחוזה, אם יישחק בהפועל באר טוביה, קבוצת הבית של אשדוד. כרגע זה נראה נתק. אבל צריך לחכות למחר.

המאמן המועדף על אשדוד הוא רמי הדר. ייתכן כי אם טפירו לא יודיע כי הוא מקבל את ההצעה, יפעלו להחתמת הדר. יש מי שטוען שהדר כבר חתום, אבל מחכים לטפירו מבחנה חוקית עד ה-15.6, כי עד אז הוא יכול לקבל את ההצעה.

עוד מאמנים מועמדים, שרון דרוקר, גיא גודס (אם לא יסגור כעזור מאמן במכבי ת"א). יש עוד מאמנים כמו שרון אברהמי, עופר ברקוביץ', רועי חגאי, אבל הם ברשימה השנייה, אליה יפנו אם לא יסכמו עם מאמן מהשמות הקודמים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך