יובל יעקובוביץ' מכפ"ס חתם במ.ס לשנתיים

מ.ס אשדוד החתימה היום, שלישי, רכש שלישי, את יובל יעקוקוביץ', ששיחק בעונה שעברה בכפר-סבא ובקבוצת טרגו מורש הרומנית. השחקן שחתם לשנתיים שיחק גם במכבי פ"ת, תחת הדרכתו של בן שמעון מאמן מ.ס כיום..
יובל יעקובוביץ' מכפ"ס חתם במ.ס לשנתיים

רכש שלישי למ.ס אשדוד.

הקשר יובל יעקובוביץ׳ סיכם את תנאיו במ.ס אשדוד. יעקובוביץ׳ בן ה-24, פתח את העונה שעברה בקבוצת טרגו מורש מליגת העל הרומנית אך בינואר חזר למועדון נעוריו הפועל כפ״ס.

יעקובוביץ' שיחק בעבר גם במכבי פ"ת מליגת העל והוא מכיר את הליגה הזו ויוכל להוסיף כח לסגל הרחב שהמאמן רן בן שמעון רוצה להקים לקראת העונה הקרובה בליגת העל. בן שמעון מחפש בלי קשר ליעקובוביץ', שחקנים גם להרכב הפותח, אבל לא פחות לסגל הרחב לתת מענה למהלך כל העונה.

אגב בן שמעון, כאשר השחקן שיחק במכבי פ"ת, הפך אותו מאמן מ.ס אשדוד כיום, רן בן שמעון לשחקן הרכב. כך הוא מכיר את יכולתו . יעקובוביץ׳ חתם על חוזה לשנתיים באשדוד והוא למעשה השחקן השלישי המצטרף לסגל הקבוצה אחרי השוער ירדן קרישטול והבלם הברזילאי פבריסיו סילבה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך