גופת אישה וגבר פצוע במלון בתל אביב – השניים תושבי אשדוד

שני תושבי אשדוד נמצאו הבוקר בחדר במלון רנסנס בתל אביב כשהאישה מתה ואילו הגבר במצב קשה. מחקירה ראשונית עולה כי השניים, תושבי אשדוד, סבלו ממחלות קשות והותירו אחריהם מכתב התאבדות
גופת אישה וגבר פצוע במלון בתל אביב - השניים תושבי אשדוד
צילום: דוברות מד"א

הבוקר (שלישי) נמצאה אישה כבת 60 ללא רוח חיים בחדר במלון רנסנס בתל אביב, בחדר נמצא גם גבר כבן 65 כשהוא במצב קשה. צוות מד"א אשר הוזעק למקום קבע את מותה של האישה ואילו את הגבר פינו לבית החולים איכילוב להמשך טיפול. השנייים תושבי אשדוד השאירו אחריהם מכתב התאבדות.

החקירה הראשונה העלתה כי השניים נמצאו על ידי החדרנית כשהם מחוסרי הכרה, הקב"ט הוזעק למקום. על גופת האישה לא נמצאו סימני אלימות והיא כפי הנראה מתה כתוצאה מחנק או או הרעלה, החקירה הראשונית העלתה כי השניים סובלים ממחלות קשות ונראה כי זה המניע למעשה.

פרמדיק מד"א דור קאופמן ופרמדיקית מד"א רותם ארגוב סיפרו: "כשהגענו למלון הובילו אותנו לאחד החדרים, שם ראינו אישה בשנות ה-60 לחייה, מחוסרת הכרה, ללא נשימה וללא דופק" והוסיפו "בסמוך היה גבר בהכרה מעורפלת, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו מוגדר קשה ויציב. ביצענו בדיקות רפואיות לאישה, היא הייתה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך