הדמעות חוזרות: שנה למותה הטראגי של אסתי וינשטיין

לפני כשנה נערכו חיפושים רבים אחר נעדרת בשם אסתי וינשטיין, אישה בשנות החמישים לחייה, חרדית לשעבר שהחליטה לשים קץ לחייה בעקבות כך שבנותיה לא הכירו בה ולא שוחחו איתה, היא הגיעה לאשדוד העיר בה התגוררה וילדה את בנותיה ובתוך רכבה התאבדה, מספר ימים לאחר מכן היא נמצאה ללא רוח חיים, היום שנה לאחר המקרה ביתה תמי היחידה שהייתה לצידה במשך השנים חוזרת לרגעים הקשים ולימים היפים עם אמא שלה אסתי ז"ל

בפוסט שפרסמה תמי מוטנג ביתה של אסתי בדף הפייסבוק כתבה כך "בחרתי את התמונה הזאת כי היא מסמלת אותך. החיוך הזה. האור הבורק בעינים. כ״כ יפה שלווה וטובה. קשה לי להעלות על הכתב את מערבולת הרגשות שלי. לא רוצה להיות במקום הזה, של לדבר עליך בלשון עבר. לא רוצה ללכת לבית העלמין כדי ״לבקר״ אותך.

אני רוצה אותך. רוצה לחבק אותך. לשבת איתך בבית קפה. לספר לך מה שעובר עלי. לשמוע אותך ולצחוק על הכל.

מה אני אמורה לומר מול המצבת אבנים הזאת? איך כל זה קשור אליך אמא?! שנה עברה, ואני לא יכולה להשלים עם המציאות. לא מצליחה לעכל את האובדן ולא מסוגלת להאמין שאת לא כאן יותר. שנה של בריחה מהמציאות ומהתמודדות שנה קשה. כואבת. רוצחת.

החסרון שלך מורגש בכל רגע. בכל בוקר בלי הטלפון שלך עם אותה פתיחה ״הי מאמוש מה עניינים״ בלי החיבוק הזה שאפשר לקבל רק מאמא אוהבת, המילים המחזקות והמחמאות מלוות בגאווה והערצה. לעולם לא אתרגל לחסרונך ולעולם לא אפסיק לחשוב עליך. אני מקווה שעכשיו טוב לך ושאת לא סובלת יותר.

אני תמיד אתגעגע אליך, אוהבת אותך ותיהי בליבי לנצח"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך