"דולפיני אשדוד" זכו בגביע המדינה בקט רגל

בפעם השנייה ברציפות זכתה בראשון בערב, קבוצת הקט רגל לחרשים וכבדי שמיעה, של "דולפיני אשדוד" בגביע המדינה, כשגברה בצורה חד צדדית 4:8 על "אולטרס ת"א". חן ברגד הצטיין עם 4 שערים. היו"ר אוליאל: "גאה בשחקנים שהצליחו לשמור את הגביע בבית והביאו גאווה לעיר אשדוד".
"דולפיני אשדוד" זכו בגביע המדינה בקט רגל

הגביע הוא שוב שלנו. של "דולפיני אשדוד". קבוצת הקט רגל באולמות בליגת החרשים וכבדי השמיעה, בפעם השנייה ברציפות. אימפריה.

בראשון בערב נערך משחק  גמר גביע מדינה בכדורגל אולמות חרשים וכבדי שמיעה בין מחזיקת הגביע "דולפיני אשדוד" לבין קבוצת "אולטרס ת"א" באולם "אשלים" שנמצא בראשל"צ , אליו הגיעו  500  אוהדים שמילאו את האולם.

המשחק נפתח בהססנות מצד שתי קבוצות אך בדקה ה-4  חן ברגד העלה את אשדוד ליתרון 0:1. 3 דקות אח"כ  ת"א חזרה  ל1-1. אשדוד לא ויתרה ולחצה על שער של ת"א אך שוער ת"א מנע לפחות 3-4 מצבים בטוחים לשער. 2 דקות לסיום המחצית זה קרה.  נפסקה בעיטת חופשית לטובת אשדוד וחן ברגד כבש שער השני שלו אחרי מהלך יפיפה כשהשאיר את שחקני ת"א המומים והעלה את אשדוד ל1:2.

במחצית שנייה אשדוד עלתה נחושה להגדיל את תוצאה בלי לגרום דרמות מיותרות בסיום. אחרי 3 דקות בלבד במחצית השנייה עלתה אשדוד ל-1:3…ומי אם לא…נכון, חן ברגד שכבש שער שלישי לחיבורים. עברו דקות בודדות ואשדוד במיטבה, מאיר סמימי העלה את אשדוד לתוצאה 1:4. גמור?  לא בדיוק. שחקני ת"א לא ויתרו והצליחו לצמק את התוצאה ל-4:2. ברגעים האלה שוב זה זה המצטיין חן ברגד שכבש את הרביעי שלו והעלה ל-2:5 לאשדוד.

 

ת"א ניסתה לחזור עם שער שצימק לפער של שני שערים שוב, 3:5. אך היה זה היום של האשדודיים ומאיר סמימי  העלה את אשדוד ל-6:3 משער יפיפה לחיבורים. ת"א הלכה על כל הקופה ותקפה גם עם השוער, זה עלה לה בשניי שערים מרגלי  איסקו ואחד של סמי לה זנקו, כישרון עולה בן 16 וחצי, שקבעו 8:3 לאשדוד. 2 דקות לסיום המשחק ת"א הצליחה לכבוש עוד שער שכבר לא שינה וזה נגמר 8:4 לדולפיני אשדוד שזכתה בגביע המדינה כאמור בפעם השנייה ברציפות. המשימה אגב לא הסתיימה ומחכה ביולי לקבוצה  פיינל פור כשהיא מועמדת לזכות באליפות.

מאמן קבוצה יניב נוחי: "אני שמח שהגביע נשאר באשדוד, במשך כל השבוע האחרון עבדנו על מנת לשמור על התואר. לאורך זמן הקבוצה נמצאת בתהליך של בניה ועשייה טכנית ומנטלית. הקבוצה מנוהלת בצורה מושלמת הודות ליעקב נדב דויד ודן צוות הניהול שבזכותם אנו קוטפים את הפירות מידי שנה,רוצה להודות ליאיר אלמקייס מאמן קבוצת ראשל"צ שעושה רבות למען הקבוצה".

יו"ר קבוצה יעקב אוליאל, הנפש החיה מאחורי המועדון המעוטר של דולפיני אשדוד: "אני גאה בשחקנים שהצליחו לשמור את הגביע בבית והביאו גאווה לעיר אשדוד. אני רוצה להודות לראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ולרשות הספורט בראשות  יורם אסרף על תמיכה בקבוצה!יאללה "דולפיני אשדוד"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך