במהלך הלילה: גנבים נתפסו על חם פורצים לרכבים באשדוד

גנבי רכב שניסו לפרוץ למס' רכבים באזור ג' נתפסו על חם ע"י מתנדב איחוד הצלה שעבר במקום, ולאחר שהצליח לעכב אותם הם נתפסו ע"י המשטרה
במהלך הלילה: גנבים נתפסו על חם פורצים לרכבים באשדוד

אמש קצת לפני השעה 01:00 חזר המתנדב משה ויצמן ממשמרת אמבולנס של איחוד הצלה ועלה אל ביתו שברחוב הפלמ"ח בעיר. מס' דקות מאוחר יותר עבר במקום מתנדב אחר על אופנולנס של איחוד הצלה, שמואל איפרגן שמו.

עד כאן נשמע סתם עוד יום שגרתי של מתנדבי רפואת החירום של איחוד הצלה הפועלים סביב השעון להצלת חיים, אלא שיש תפנית בעלילה.

איפרגן, שכאמור רכב על האופנולנס ברח' הפלמ"ח באשדוד הבחין כי ברכבו של חברו משה ויצמן ישנם 2 אנשים לא מוכרים שמתעסקים בפאג'ז הרכב והצליחו לפתוח אותו, מיד שראה המתנדב את השניים, הוא מיהר ועשה פרסה חזרה אל אותם חשודים, וכשפגש בהם הם הספיקו לקחת שקית מפאג'ז הרכב ולחצות את הכביש בזריזות.

איפרגן ירד מהאופנולנס וצעק לעבר החשודים לעצור, אחד מהם התיישב על הספסל והשני שאחז בשקית החל ללכת במהירות כאשר איפרגן צועד אחריו וצועק לו לעצור.

החשוד זרק את השקית ונעמד במקום בזמן שחברו שהתיישב על הספסל קודם לכן, ברח בריצה. איפרגן, עיכב את החשוד עם השקית והזעיק את כוחות המשטרה ואת בעל הרכב משה ויצמן.

בשקית היה ארנק של אשתו של משה שהוחזר לו במקום, כאשר בשל עירנותו של מתנדב איחוד הצלה לא נגנבו דברים יקרי ערך נוספים שהיו ברכב כגון תיק החייאה שמצידים את מתנדבי הארגון וששוויו אלפי שקלים.

למקום הגיעו ניידות משטרה שעצרו את החשוד ולקחו אותו לתחנת המשטרה ביחד עם המתנדבים שנתנו עדות על האירוע.

הבוקר, הגיעו ניידות מז"פ לבדיקת הרכב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך