המלחמה בשב"חים עולה שלב: נהרסו מגורים ארעיים

משטרת ישראל באמצעות יחידותיה השונות ממשיכה בפעילות יזומה לאיתור שוהים בלתי חוקיים, מעסיקים ומקומות לינה של אלו

יחידת השיטור העירוני בעיר אשדוד ממשיכה בפעילותה לאיתור שוהים בלתי חוקיים תוך פעילות נרחבת ברחבי העיר. בנוסף, אותרו 8 מקומות מגורים ארעיים שנהרסו בסיוע משותף עם עיריית אשדוד.

במהלך היום, ראשון, פעלו שוטרי ופקחי יחידת השיטור העירוני בעיר אשדוד בפעילות יזומה שנועדה להביא לאיתור שוהים בלתי חוקיים, מעסיקים של שוהים אלו ואף אלה המלינים אותם.

במהלך הפעילות נבדקו אתרי תמ"א 38 ברובע ו' וכמו כן נבדקו מבנים נטושים באזור התעשייה. סה"כ היום נבדקו 34 בני מיעוטים תושבי שטחים שנמצאו עם אישורים כחוק.  כמו כן, נערכה פעילות ברובע ב׳ שם קיים ריכוז גבוה של עובדים זרים. בפעילות זאת נבדקו 17 עובדים זרים ונמצא כי הכל כשורה עמם.

במשטרה ציינו כי פעילות זו נועדה למנוע הימצאות שוהים בלתי חוקיים תוך פיקוח הדוק על אלו הנכנסים לעבוד בתחומי העיר. פעילות זאת תימשך גם בימים ובשבועות הקרובים, ככל שידרש, במטרה להגביר את תחושת בטחון הציבור.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך