אלון דאי ניצח במירוץ ברנדס הטץ׳ באנגליה

אלון דאי, נהג המירוצים מאשדוד זכה היום, ראשון, במקום הראשון במירוץ ברנדס הטץ׳ באנגליה . דאי עלה למקום הראשון לאחר הסיבוב השלישי ומאז לא שמט אותו. אגב החלה מכירה של חולצות ומזכרות של דאי בסבב "הנסקאר" באירופה.
אלון דאי ניצח במירוץ ברנדס הטץ׳ באנגליה

השיג גדול לנהג המירוצים האשדודי, אלון דאי, בסבב "הנסקאר האירופאי". .

דאי ניצח היום, ראשון, במירוץ ברנדס הטץ׳ באנגליה, במסלול שידוע  כמסלול   שמאוד קשה לעקוף בו.  דאי מתאר: " דעתי שיש לי אוטו מהיר כדי לאיים על הניצחון וכך היה, כבר בהקפה השלישית הצלחתי לגרום למוביל לבצע טעות ולקחת ממנו את ההובלה, שמשם לא איבדתי אותה עד הדגל שחמט".

למעשה התחרות נמשכת שני ימים שבסופם המשוקלל נבחר "מלך המסלול", שכאמור זכה בו דאי. ביו הראשון, בשבת סיים אלון שלישי וזינק למירוץ היום לא מהמקום ראשון. אבל הוא כאמור ניצחה ובשקלול שני הימים זכה בתואר "מלך המסלול" של ברנדס הטץ׳ באנגליה.

דאי: "ניצחתי פה שנה שעברה, וגם השנה, הוכתרתי כמלך של המסלול וזאת הרגשה אדירה! חייב להודות לכל בן אדם שלקח בזה חלק, הקבוצה הספונסרים, הקהל בישראל, כולם".

אגב אלון שמצליח בסבב "הנסקאר האירופי", הופך להיות יותר ויותר פופולרי. עכשיו נערכת גם מכירה של מזכרות וחלוצות של אלון דאי מישראל וצילומים של רכבו. אביו, אבי,  שרצה לקנות מזכרת אחת…נאלץ לשלם מחיר מלא…כי "אין הנחות".

המזכרות של דאי

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך