מכבי חיפה, מכבי ת"א וב"ש בעקבות קינדה ואינברום

כל הליגה בעקבותיהם. גדי קינדה ואור אינברום מחוזרים על ידי הקבוצות הבכירות. מכבי חיפה, מכבי ת"א והפועל באר שבע, רוצות לראות את השניים אצלן, גם אם מדובר באחד מהם בלבד. גם בלגיה בתמונה
אינברום וקינדה
אחד שיפתח (אינברום) ואחד שיחסר (קינדה)

מכבי חיפה הודיעה כי היא מעוניינת בגדי קינדה וכמון שזה נראה גם ביררה את העלות. אבל מכבי חיפה לא לבדה, כל הקבוצות הבכירות בארץ היו רוצות לראות את השניים, או אחד מהם, מגיע אליהן.

המדובר במכבי חיפה, הפועל באר שבע ומכבי ת"א. שלושת הקבוצות נכנסו למירוץ מי יצליח להביא אליהן את אחד מהשחקנים המוכשרים של מ.ס אשדוד. השחקנים עצמם לא מעורבים בעניין וזה בין הקבוצות לבין סוכנה וכמובן לבין מ.ס אשדוד. באשדוד מבינים כי השניים מחזורים ואם ישוחררו זה יהיה למרבה במחיר.

אגב הם לא היחידים, גם בבלגיה מחכים להתפתחות עם השניים.  קבוצות כמו ברוז', שכבר הגיעו לעקוב, גנט וגנק ישמחו שהשניים יגיעו אליהן. כמו שזה נראה באשדוד יעדיפו שהם יגיעו לבלגיה ואם תגיע הצעה עניינית, ימצו אותה עד תום. המאמן רן בן שמעון מחכה לראות היכן ישחקו השניים, באשדוד או במקום אחר ולפי זה גם יחליט בנוגע לשחקני החיזוק שיגיעו.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך