ג'יק כהן זומן לסגל נבחרת ישראל בכדורסל

מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין ועוזריו דן שמיר ואלון שטיין, פרסמו את סגל נבחרת ישראל למחנה האימונים לקראת אליפות אירופה 2017 בת"א. ג'יק כהן שחקנה של מכבי אשדוד/באר טוביה בסגל. לכהן אין חוזה לעוד עונה באשדוד ונעשים ניסיונות להשאירו.
ג'ייק כהן
לא הסכים מראש לחוזה לעוד עונה. ג'ייק כהן (צילום: באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

מאמן נבחרת ישראל בכדורסל, ארז אדלשטיין ועוזריו דן שמיר ואלון שטיין, פרסמו את סגל נבחרת ישראל למחנה האימונים לקראת אליפות אירופה 2017 בת"א. האימונים הרשמיים יפתחו ב-18.7 והחל מסוף יוני יתקיימו אימוני רשות שלוש פעמים בשבוע.

אחד המוזמנים הטריים הוא ג'יק כהן שחקנה של מכבי אשדוד/באר טוביה. כהן היה מבחינה סטטיסטית בליגה הרגילה הישראלי הטוב ביותר והיכולת שלו לא נעלמה מעיניי מאמני הנבחרת. היה זה ברור שהוא יוזמן. אגב השחקן התעקש לא לחתום ליותר מעונה באשדוד ואין לו כאמור התחיבות לעונה הבאה. באשדוד מנסים להאשירו למרות שעדיין אל ידועה זהות המאמן.
הסגל מונה 21 שחקנים, 5 מהם יתחילו להתאמן עם הנבחרת האולימפית ב-4.7 ויצטרפו לסגל הנבחרת עם פתיחת אימוניה: איגור קולשוב, רפי מנקו, תומר גינת, איתי שגב ועידן זלמנסון. שאר שחקני הסגל, בניהם כהן: גל מקל, יוגב אוחיון, בר טימור, יותם הלפרין, רביב לימונד, שון דוסון,, עמרי כספי, גיא פניני, כרם משעור, עמית שמחון, עוז בלייזר, ליאור אליהו, אלישי כדיר, ריצ'ארד הוואל, אלכס צ'וברביץ'.
לנבחרת צפויים 10 משחקי הכנה. שני הראשונים יתקיימו נגד נבחרת רומניה בבוקרשט בסוף יוני, בתחילת אוגוסט תצא הנבחרת לסנט פטרסבורג שם תפגוש את רוסיה ופינלנד. ב-13 באוגוסט תארח בהיכל קבוצת שלמה את בריטניה, ב-18.8 את סלובניה של לוקה דונצ'יץ' והאחים דראגיץ' בהיכל מנורה וכעבור יומיים את טורקיה, במשחק הבית האחרון לפני האליפות, אז גם יגיע ארצה גביע אירופה. טורניר ההכנה האחרון יהיה ב-24-26 באוגוסט בוורשה, שם תשחק הנבחרת נגד בריטניה, הונגריה ופולין.
זו הפעם הראשונה שישראל מארחת בית באליפות אירופה. משחק הבכורה יהיה  ב-31.8 נגד איטליה של דנילו גלינרי, מרקו בלינלי והמאמן אטורה מסינה, המשחק השני במוצאי שבת ה-2.9 נגד ליטא החזקה עם יונאס ולנצ'יונאס, מינדאוגאס קוזמינסקאס, יונאס מצ'יוליס ודומנטאס סאבוניס, ביום ראשון ה-3.9 תפגוש ישראל את גרמניה של דניס שרודר. יום שני יהיה יום חופש ובשני הערבים האחרונים תפגוש הנבחרת בהתאמה את גאורגיה עם זאזא פצ'וליה ואת אוקראינה של אלכס לן.
4 הראשונות מהבית הזה יצאו ב-7 בספטמבר בטיסה מיוחדת לאיסנטבול וכבר למחרת ישחקו בשמינית הגמר נגד נבחרות מהבית המקביל שיתקיים בהלסינקי ובו ישחקו פולין, צרפת, פינלנד, יוון, איסלנד וסלובניה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך