הורים, שמעתם? הקייטנות באשדוד הן הכי זולות בארץ!

בבדיקה שערך עיתון "ידיעות אחרונות" לקראת החופש הגדול עולה שהעיר אשדוד היא העיר שבה מחירי הקייטנות הם הזולים ביותר בארץ, זאת לאחר סבסוד שיתקיים השנה בשיתוף העירייה. באשדוד תשלמו מחיר כולל של 950 ש"ח על כ-20 ימים של קייטנה, ממוצע של 47.5 ש"ח ליום, בעוד בשאר הערים המחיר עובר את רף אלף השקלים לממוצע של 16 ימים. מדובר במהלך שהוביל ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי כבר בשנה שעברה. "אני מאמין שרשות מקומית צריכה להיות שותפה למאמץ ההקלה על יוקר המחיה של תושביה, והוזלת מחירי הקייטנה תוך שמירה ואף הרחבה של ימי הפעילות, מביאה זאת לידי ביטוי מעשי", אומר ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי.

החופש הגדול מתקרב ואתו ההוצאות הכספיות הרבות. ההוצאה הגדולה ביותר מיוחסת כמעט תמיד לתשלום על קייטנה לילדים. בשנה שעברה הודיע ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי כי העירייה תסבסד ב-30% את עלות הקייטנות של החברה העירונית לתרבות ופנאי. כתוצאה מכך מחירי הקייטנות באשדוד היו הזולות בארץ, וכך גם השנה. בבדיקה שערך עיתון "ידיעות אחרונות" לקראת החופש הגדול עולה שהעיר אשדוד היא העיר שבה מחירי הקייטנות הם הזולים ביותר בארץ. באשדוד תשלמו מחיר כולל של 950 ש"ח על כ-20 ימים של קייטנה, ממוצע של 47.5 ש"ח ליום, בעוד בשאר הערים המחיר עובר את רף אלף השקלים לממוצע של 16 ימים.

וכך, גם הקיץ עיריית אשדוד תפעיל באמצעות החברה העירונית לתרבות ופנאי, את הקייטנות הכי שוות בארץ הן בעלותן הכספית והן באיכותן. מדובר במגמה שקבע ראש העיר שמשמעותה שימת דגש בנושאים החברתיים. "רשות מקומית צריכה לקחת חלק במאבק הלאומי ביוקר המחיה ואשדוד היא דוגמה לערים אחרות", אומר ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, "לאשדוד תמיד הייתה תפיסה חברתית בעד התושבים ובעד כל סוגי האוכלוסייה. אני מאמין שרשות מקומית צריכה להיות שותפה למאמץ ההקלה על יוקר המחיה של תושביה, והוזלת מחירי הקייטנה תוך שמירה ואף הרחבה של ימי הפעילות, מביאה זאת לידי ביטוי מעשי".

מסתמן כי סוגי הקייטנות יהיו כדוגמת השנה שעברה וביניהן בית הספר של הקיץ, קייטנה חברתית וקייטנת אומנות. הקייטנות יציעו פעילות עשירה, מותאמת לגיל הילדים, שתכלול הפעלות, הצגות, מופעים במגוון רחב וימי פעילות מחוץ למתחם הקייטנה.

חשוב לציין, כי גם השנה עיריית אשדוד תסבסד באופן משמעותי את הקייטנות לכ-1200 ילדים המוכרים במסגרות הרווחה, במסגרת מהלך הנקרא "קייטנה לכל ילד". כמו כן במינהל החינוך ישנה קרן המאפשרת סבסוד עבור ילדים שאינם מוכרים ברווחה אך זקוקים לסבסוד.

מפת מחירי הקייטנות בערים הגדולות בארץ (צילום מתוך "ידיעות אחרונות")

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך