מנהל בנוער של מ.ס אשדוד ובת זוגו מנעו התעללות קשה בגן ילדים בחולון

פרוספר אלימלך, מנהל קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד, ובת זוגו לדי שעבדה כסייעת בגן בחולון, אספו עדויות על התעללות לכאורה בתינוקות ופעוטות בגן פרטי והגישו תלונה למשטרה. השניים שיתפו את ההורים ומנעו המשך ההתעללות בילדים. הגננת הורחקה ל-45 ימים. אלימלך: "לדי לא ישנה בלילות ובמעשיה הצילה את הילדים".
מנהל בנוער של מ.ס אשדוד ובת זוגו מנעו התעללות קשה בגן ילדים בחולון
פרוספר אלימלך ובת זוגו

אחד הפחדים של כולנו, הוא מה קורה לילדים שלנו כשהם בגן ואנחנו בעבודה, במיוחד אלה שלא יכולים לספר כי הם קטנים מאוד. נכון, רוב רובם של הגנים שומר ואוהב את הילדים, אבל יש מקרים, אומנם בודדים, שבהם הילדים סובלים לכאורה מהתעללות. מקרה כזה שהתרחש בגן בחולון, הופסק בגלל תעוזה של שני אנשים, פרוספר אלימלך, מנהל קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד ובת זוגו לדי, שעבדה כסייעת בגן.

לדי החלה לעבוד בגן בחולון כסייעת. לדי שעשתה עלייה לפני כעשור מוונצואלה, נחשבה לסייעת מסורה, שההורים מאוד אוהבים. אבל היא החלה להבין לאחרונה בגן שבו החלה לעבוד, במעשים לכאורה של התעללות בילדים. ראתה ולא יכולה הייתה לשכוח מזה. עד כדי כך שהיא לא ישנה בלילות.

לדי ראתה לכאורה את הגננת בגן הפרטי בחולון, לוקחת תינוקות בני שנתיים-שלוש לישון בתוך סל קל ולא במיטה במשך כמה שעות! או שהייתה לכאורה זורקת אותם במשיכה מהידיים לרצפה. באחד המקרים טענה לדי שהגננת אמרה לילד שבכה: "אתה תבכה כמו שהיהודים בוכים בכותל".

בשעת האכלה, לדי סיפרה כי הגננת הורתה לה להאכיל 5 תינוקות במרק בכוס אחת! עם כפית אחת! כפית לכל ילד. עוד סיפרה גם בחקירתה במשטרה כי ילדים נתפסו לכאורה בכח על ידי הגננת בידם, בגופם וכי ילד/ה קטנים שנענשו, היו מוכנסים לפינה במעין "כלוב" ב"בית מפלסטיק", שמצוי בגנים רבים, למשך שעתיים ויותר.

לדי לא יכולה הייתה לסבול את המראות האלה יותר. היא שיתפה את בן זוגה פרוספר אלימלך, שבתחילה היה סקפטי, אבל ככל שהסיפורים נמשכו גם אצלו עלו תהיות. הוא ביקש מלדי שתצלם ותסריט את מה שהיא רואה, וכך היא עשתה. כשאלימלך ראה זאת, הוא היה בהלם מוחלט והחליט לפעול. לדי פנתה לגננת ודרשה ממנה שתפסיק מיד את המעשים המיוחסים לה לכאורה. הגננת הגיבה בפיטורין. כמו כן אלימלך ניגש מיד עם בת זוגו למשטרה להגיש תלונה, מצויד בסרטונים ובתמונות.

אלימלך: "כשלדי סיפרה בהתחלה מה קורה בגן, אמרתי שלא יכול להיות, אולי היא רק חושבת ככה, אולי היא טועה. אבל אחרי מה שראיתי שיתפתי את ההורים והמשטרה".

ההורים היו בהלם ממה שראו, חלקם בכו וחלקם הגיבו בכעס. הם ניגשו למשטרת חולון והגישו תלונה במקביל לזו של פרוספר ולדי. פרוספר ולדי נחקרו כשעתיים והעבירו את שברשותם לידי החוקרים. המשטרה החליטה לזמן את הגננת לעמת אותם מולה. כשהיא הגיעה, הגננת הכחישה וניסתה להטיל את האשמה על פיטורי לדי, שכאמור היה לאחר שלדי איימה בפנייה למשטרה. בית המשפט הרחיק את הגננת מהגן ל-45 ימים. עכשיו המשטרה עשויה ככל הנראה להגיש כתב אישום.

אלימלך: "לפני שהלכתי למשטרה, אגרתי את כל השיחות התמונות והסרטונים, אחרי שעשית הצלבות אני ובת הזוג שלי לדי. עשיתי את זה למען הילדים, ההורים לא ידעו. מדובר בילדים קטנים, תינוקות עד גיל ארבע , שלא יכולים לספר. לדי לא יכולה הייתה לראות את התעללות הזו, היא הייתה בלילה לא ישנה בגלל כל המעשים. במעשה שלה היא הצילה את הילדים, את זה אומרים גם ההורים".

ילד עם סימנים אדומים על גופו

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך