מה עשה הרמטכ"ל במרכז "אור מנחם"?

הרמטכ"ל גדי אייזנקוט הגיע אל מרכז "אור מנחם" להשתתף בחגיגת בר מצווה. הרב מנחם עמאר העניק לאייזנקוט את הספר "ברגע האמת" של הרבי מליובאויטש, וזכה ממנו למחמאות על פעילות המרכז.
מה עשה הרמטכ"ל במרכז "אור מנחם"?
הרב מנחם עמאר והרמטכ"ל גדי אייזנקוט. צילום: שרון בנשימול

ביום שני שעבר במרכז היהודי "אור מנחם" באשדוד, עלה לתורה חתן בר מצווה נרגש. אל האירוע המשמח הגיעה גם צמרת צה"ל בנוכחות הרמטכ"ל גדי איינקוט, דובר צה"ל, האלוף יאיר נווה, גיבור ישראל משה לוי ועוד רבים הנמנים על הפיקוד הבכיר של צה"ל. כולם לקחו חלק פעיל גם בריקודים ובהקפות עם ספר התורה. ראש המרכז ויו"ר ארגון "קשר", הרב מנחם עמאר, העניק לרמטכ"ל את הספר "ברגע האמת", שבו מוסברת גישת הרבי מליובאויטש כי שלמות הארץ נקנית בשמירה על ערכי ישראל, וכן מוצגת תפיסת הביטחון והשלום האמיתי והקשר בין ראשי הממשלה ואנשי הביטחון עם הרבי מליובאויטש. אייזנקוט הודה לרב, והחמיא על פעילות המרכז.

"אור מנחם", הממוקם באזור י"ז באשדוד, מיועד לכלל התושבים, ומהווה בחזונו "בית לכל יהודי". המרכז מציע מגוון פעילויות קהילתיות מעבר לתפילות, כמו למשל הרצאות, מפגשים ושיעורי תורה, קורסים מקצועיים בזוגיות וחינוך ופעילות חינוכית לכל ילדי אשדוד לאורך כל השנה: בראש השנה, בפסח, פורים ועוד, במטרה להתחבר מהשורש ולהעמיק את הקשר לזהות היהודית שלנו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך