"האח הגדול" גרסת מ.ס אשדוד

השחקנים הבוגרים של מ.ס. אשדוד מלווים את ילדי מחלקת הנוער ועוזרים להם להתמודד עם מגוון סוגיות ודילמות המתעוררות אצל שחקני כדורגל צעירים שצריכים לבחור על מה לוותר ובמה להשקיע . השחקנים הצעירים לומדים מניסיונם העשיר של הבוגרים ויש ממה ללמוד.
"האח הגדול" גרסת מ.ס אשדוד

לא פעם עומדים הספורטאים הצעירים בכל עני הספורט, בפני שלל דילמות בנוגע לעתידם והוויתורים אשר לצידם, ומולם הם מתקשים במציאת אוזן קשבת אובייקטיבית ועניינית לפתרון תהייתם.

מצד אחד המאמנים כבר סיימו את גיל הבגרות לפני למעלה מעשור אם לא יותר, המורים משוחדים לטובת המסגרת החינוכית ולהורים, קשה מאוד להקשיב אחרי שלל סוגיות החינוך בגיל הרך, מה גם שאף אחד מהם כמעט לא מכיר בסוגיות האמיתות אשר עומדות בפני שחקן כדורגל כדוגמת ירידה משותפת של החברים לגלוש בים, בשעה שחלק מהמורים לוחצים עלינו ללמוד למבחן שמתקיים מחר, ובכלל יש אימון חשוב לקראת המשחק בשבת. אז על מה מוותרים והאם ניתן לשלב??

אוחיון, טובול וילדי קבוצות הכדורגל של מחלקת הנוער

עם הסוגיה הזאת, לצד רבות וטובות אחרות, החלטנו, במועדון ספורט אשדוד, שיתמודדו ילדי המועדון ביחד עם חבריהם החדשים, הלא הם שחקני הקבוצה הבוגרת, במסגרת פרויקט "האח הגדול" שהחל משנת 2016 ולמשך 5 השנים הקרובות, ילוו את ילדי המועדון בפיילוט ראשוני בעולם, לפי קבוצות הגיל השונות, בשלל שיחות ומפגשים, הדרכות, פעילויות קהילתיות, התנדבותיות ושלל הפתעות, אך מעל הכל, בתהליך אימוץ חברי, שיאפשר לכל ילד למצוא אוזן קשבת וחבר ילווה אותם לאורך שנות ההתבגרות במסגרת משולבת של תלמיד, בן משפחה וספורטאי גם יחד.

 כבר בחודשים הראשונים לפרויקט, לצד שילוב באימונים ומשחקים של ילדי המחלקה ועשרות מפגשים בין השחקנים הבוגרים לדור העתיד של הענף, זכו הילדים ליהנות בין היתר גם משלל אטרקציות ובילויים עם שחקני הקבוצה הבוגרת, גם בימי התנדבות למען העיר והקהילה, כחלק ממתן הערכים אותם אנו שואפים להנחיל לכל חלק במשפחתנו, וגם כמובן, משלל השתלמויות והעשרות, כאשר אולי המרהיבה בניהם הייתה הדרכת שיפור יכולות השחזור והזיכרון של המרצה ערן כץ, שיאן גינס בזיכרון, אותו אירחנו לערב נפלא בערב חג החנוכה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך