חגגו ליל סדר בבית הספר, וקיבלו "שי לחג" – 500 ש"ח קנס

מצוקת החנייה באזור בית הספר "שירת הים" ברובע י"ז ידועה ומוכרת גם לגורמים בעיריית אשדוד, עובדה זו לא הפריע לפקח עירוני לרשום עשרות דוחות חנייה, להורים שהגיעו לחגוג עם ילדיהם ליל סדר מוקדם בבית הספר

"במקום להתחשב בעובדה שגם כך יש מצוקת חנייה נוראית באזור בית הספר, הפקח החליט להגדיל ראש ולהכניס לקופת העירייה עשרות אלפי שקלים על חשבוננו", כך אומרת אורית, אמא לילד הלומד בבית הספר "שירת ים" ברובע י"ז.

ביום חמישי החולף בבית הספר החליטו לקיים מסיבת ליל סדר מוקדמת לשלוש כיתות בהשתתפות ההורים, כולל קריאת ההגדה וארוחת חג כהלכתה. עשרות הורים נאלצו לחנות את רכבם סמוך לבית ספר, תוך כדי שהם מפריעים באופן חלקי לדיירים הגרים בסמיכות. "לא הייתה ברירה אחרת, והורים רבים נאלצו להעמיד את רכבם בצידי הדרך, מבלי שהם מפריעים לתנועה, מתוך ידיעה שתוך פחות משעה הם זזים מהמקום", אמר אחד ההורים.

פקח עירוני שהוזעק למקום החל לרשום עשרות דוחות חנייה, כל אחד מהם בסכום של 500 שקל, על חנייה במקום אסור. ההורים שיצאו שמחים וטובי לב אחרי המסיבה, החליפו את החיוך הגדול בפרצוף כועס, לאחר שראו את הדוחות מודבקים על שמשת החלון הקדמית.

אחת מהם, מ', אמרה לאתר "אשדוד אונליין": "חשבתי שאין גרוע מבילוי הבוקר הקבוע שלנו בפקק הנוראי ליד בית הספר 'שירת הים', כנראה שטעיתי. לאחר בילוי ערב סדר פסח, שבו השתתפו הורים ותלמידים של שלוש כיתות ברחבת בית הספר, אני ועוד עשרות הורים גילינו שקיבלנו דו״ח חניה בסך 500 שקלים. למה לעשות כזה עוול לפני החג כאשר הפשע היחיד שעשינו הוא לבוא ולחגוג עם ילדינו?

מצוקת החנייה באזור זה ידועה לעירייה, אך בכל זאת בחרה להפגין נוכחות מאיימת. בימי החג, בהם גם כך יש לנו הוצאות כבדות ביותר, ניאלץ לשלם 500 שקל על כך שהגענו לבית הספר ולא מצאנו מקום חנייה מסודר, שעיריית אשדוד הייתה צריכה לדאוג לכך".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך