האירועים המתקיימים היום (6/6) במסגרת שבוע הספר

היום (6/6) יריד ספרים ברחבת העירייה, אירועי תרבות ואמנות הצגות, שעות סיפור, מופעים מוזיקליים, הרצאות, ערבי שירה, תערוכות בספריה העירונית, במוסדות האמנות והתרבות ובמרכזים הקהילתיים וערב מיוחד שכולו הוקרה והצדעה ליצירה המקומית.

השנה, בחרנו להעניק תשומת לב מיוחדת ליצירה המקומית בתחום הכתיבה, השירה והספרות. כחלק מתפיסה זו, את אירוע פתיחת שבוע הספר, נציין עם פאנל הוקרה לכותבים ולמשוררים אשדודיים בהנחיית הסופר והמשורר פרופ' סמי שלום שטרית, בו ישתתפו כותבים צעירים ומבוגרים, ביניהם גם הסופר הצעיר והמבטיח אסף רוט. בהמשך לקו זה, ביריד הספרים יוקמו דוכני מכירה המוקדשים לקידום ספרים של יוצרים מקומיים, יוצבו עבודות אמנות במרחב הציבורי פרי יצירתם של בני נוער אשדודיים, ותערוכת איורים של ילדי העיר. בסוף השבוע נחגוג את שבוע הספר בצהרי שישי באווירה משוחררת ובועטת באירוע SPOKEN ASHDO  בעריכתו של ליאור הולידי קוגן.

כל אירועי חגיגת שבוע הספר ירוכזו בדף הפייסבוק של "החברה העירונית לתרבות" ובדף הפייסבוק "מרחב יצירה אשדוד" המקדם את התרבות והאמנות בקהילה ובמרחב הציבורי.

17:30 סיפור ממלכת פנטאללה מתנ"ס עם שלום.

בממלכת פנטאללה של המלך קלאודיו השלישי קרה דבר נורא: ביתו האהובה – "הנסיכה המפונקת מוניק" חלתה במחלה איומה! רק שמלת הקסמים תוכל להושיעה. הצגת סיפור בה נפגוש שלל דמויות מצחיקות, מוזרות ומסתוריות, המגולמות באמצעות מסיכות, תיאטרון תנועה ואינטראקציה בלתי פוסקת עם הקהל. מגיל 3-10.
הכניסה חופשית. לפרטים נוספים: 08-868-7400

20:00 מפגש עם הסופרת יוכי ברנדיס והזמרת רותי נבון הספרייה העירונית

הסופרת והזמרת האהובות עשו בחייהן דרך הפוכה: האחת עברה מהעולם הפתוח לעולם החרדי, השנייה עברה מהעולם החרדי לעולם הפתוח. מפגש מרתק וחד פעמי על יהדות, ספרות ומוזיקה. יוכי ברנדיס מספרת על יצירתה, ורותי נבון מבצעת את שיריה, ושתיהן יחד משוחחות זו עם זו בכנות ובאומץ על הבחירות הקשות של החיים.
עלות: 20 ש"ח לפרטים נוספים: 08-8564280

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך