רשת נעלי Scoop משיקה: קולקציה של נעלי נשים שקופות!

רשת נעלי Scoop, משיקה בימים אלה בסניפי הרשת, קולקציית נעלי נשים עם הטרנד של הקיץ - נעליים שקופות. הטרנד השקוף מחלחל אלינו כבר כמה עונות ונראה שהוא רק הולך להתעצם בקיץ הקרוב.
רשת נעלי Scoop משיקה: קולקציה של נעלי נשים שקופות!
נעלי סקופ. צילום: עמירם בן ישי

רשת נעלי Scoop, משיקה בימים אלה בסניפי הרשת, קולקציית נעלי נשים עם הטרנד של הקיץ – נעליים שקופות. הטרנד השקוף מחלחל אלינו כבר כמה עונות ונראה שהוא רק הולך להתעצם בקיץ הקרוב.

עד היום כניסת השקיפות הייתה בעיקר בנישת הביגוד: חצאיות עם טול שקוף, טוניקות, שמלות שלא משאירות הרבה מקום לדמיון… אולם, הנעליים נשארו יתומות. אך לא עוד! רשת נעלי סקופ מביאה את הטרנד גם לקטגוריות ההנעלה ועושה זאת יפה באמצעות קולקציית נעלי נשים על עקבים עם רצועות שקופות כך שהרגל נראית כאילו מונחת על עקב בלבד.

"נעלי העירום" עשויות פלסטיק או רשת עדינה, מאריכות את הרגליים ויוצרות לוק עתידני, מינימליסטי ומעודן. בישראל נחתו כאן כבר כמה קולקציות שהציגו את רעיון השקיפות- החל מ נעלי המדוזה וכלה בשקפקפים של הים. כל כמה שנים עושים השקפקפים קאמבק וזוכים לשדרוג, ועכשיו מדובר בטרנד עולמי לוהט שזוכה לשם "נעלי עירום", המשך ישיר של שמלות העירום שהפכו למפורסמות על ידי נשים כקים קרדשיאן, ג'ניפר לופז וביונסה.

את הקולקציה ניתן לראות בסניפי רשת SCOOP ברחבי הארץ. טווחי מחיר: 79.90-149.90 ₪.

נעלי סקופ. צילום: עמירם בן ישי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך