רועי משפתי הושאל לעונה אחת לעירוני ראשל"צ

כפי שפורסם "באשדוד אונליין", לרועי משפתי הייתה הצעה מעירוני ראשל"צ מהליגה הלאומית ושוערה מ.ס אשדוד החליט לקבל אותה. הוא חתם שם לעונה אחת בהשאלה. עכשיו אשדוד תחפש שוער שני במקומו. ירדן קרשיטול מעכו מועמד. משפתי: אוהב את כולם בהצלחה למ.ס אשדוד".
שחקן עם חולצה כתומה

רועי משפתי, 25, שוערה השני של מ.ס אשדוד, סיכם את תנאיו לעונה אחת בעירוני ראשל"צ מהליגה הלאומית.

כפי שפורסם "באשדוד אונליין", ראשל"צ וקבוצות נוספות מהלאומית רצו את השחקן. משפתי החליט לחתום לעונה אחת, גם בגלל הקרבה למקום מגוריו, בעיר וגם לא מעט בגלל איל ברקוביץ', הבעלים של אשדוד ששוחח עם השוער.

משפתי שהיה השוער הראשון בסיבוב הראשון בליגה הלאומית עם מ.ס אשדוד ואיבד מקומו ליואב ג'ראפי בסיבוב השני ובכל העונה שעברה בליגת העל, החליט לקבל את ההצעה מראשל"צ ולשחק. אגב ראשל"צ מאוד רצתה את השוער כבר בעונה שעברה. משפתי עבר לעונה אחת בהשאלה ויחזור בסיומה.

עכשיו אשדו תצטרך לחפש שוער שני. ירדן קרשיטול מעכו מועמד וגם עומר אגוזי ששיחק בעבר בקבוצת הנוער של מ.ס אשדוד מועמד אף הוא וייתכן ויהיה שוער שלישי. משפתי אמר: "שיהיה בהצלחה למ.ס אשדוד בעונה הבאה. אוהב את כולם, השחקנים והצוות".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך