מולי קצורין התווסף לרשימת המועמדים של אשדוד/באר טוביה

מאמן הכדורסל מולי קצורין, 62 שאימן בעבר בקבוצות רבות ונבחרות בארץ ובאירופה בניהן, מכבי ת"א, נבחרת ישראל, נבחרת פולין ועד לאחרונה בקבוצת ברמרהבן מגרמניה, מועמד למכבי אשדוד/באר טובי, אם מאיר טיפרו לא יקבל את ההצעה שהוגשה לו עד ה-15.6. קצורין מעוניין לשוב לאמן בישראל.

שם חזק נוסף מאוד נכנס לבורסת השמות של מועמדים לאימון מכבי אשדוד/באר טוביה, מאמן הכדורסל הוותיק, מולי קצורין. קצורין בן ה-62 אימן בקבוצות ונבחרות בישראל ובאירופה. בין היתר אימן קצורין, במכבי ת"א, הפועל חולון, הרצליה ונבחרת ישראל ובאירופה קבוצות כמו אלבה ברלין, נבחרת פולין ועוד. לאחרונה הוא סיים את חוזהו בקבוצת  ברמרהבן הגרמנית.

קצורין רוצה לחזור לאמן בישראל. מבחינתו אשדוד/באר טוביה היא קבוצה שבהחלט הוא יכול לעשות את "הקאמבק" שלו בארץ. גם מבחינת אשדוד מדובר בשם שהיו שמחים לראות על הקווים.

אבל באשדוד יחכו ככל הנראה עד ה-15.6 לשמוע ממאיר טפירו האם הוא מקבל את ההצעה לחוזה חדש בקבוצה. חוזה מקוצץ. אם טפירו לא יקבל וכרגע זה נראה כך, יפנו בקבוצה גם לקצורין.

שמות נוספים שכבר פורסמו כמועמדים הם שרון דרוקר, רמי הדר וגיא גודס וכן רשימה נוספת אליה יפנו אח"כ כמו רועי חגאי, שרון אברהמי, עופר ברקוביץ' ואלעד חסין.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך