בית המשפט קבע: דורון חזן מהנדס העיר

עיריית אשדוד שוב הוכיחה כי היא רשות שומרת חוק. בית המשפט נוכח לראות כי העירייה פעלה נכון ולמעשה נקטה בכל המהלכים שנדרשו ממנה ממשרד הפנים. בית המשפט קבע כי לא נפל פגם בהליך המכרז של מהנדס העיר ובחירתו של דורון חזן נעשתה על פי דין.
בית המשפט קבע: דורון חזן מהנדס העיר

עכשיו זה רשמי וחלוט. ביה"ד האזורי לעבודה בבאר שבע דחה בשבוע שעבר (28/5/17) את התביעה שהגישה חברת המועצה הלן גלבר כנגד עיריית אשדוד, ראש העיר ומהנדס העיר בעניין בחירתו של אדר' דורון חזן לתפקיד מהנדס העיר. בית המשפט אמר את דברו ובפסק דין סופי קבע כי העירייה פעלה בהתאם לדרישות החוק.

יוזכר כי התביעה של גב' גלבר הוגשה לאחר שבמכרז הקודם למשרת מהנדס העיר נקבעו תנאי סף הגבוהים מאלו הקבועים בחוק. בעקבות דרישה של משרד הפנים נקבעו תנאי סף בהתאם לדרישות החוק ובהם תנאי ניסיון של חמש שנים, וכך פעלה העירייה במכרז החדש.

בית הדין האזורי לעבודה באר שבע קבע כי תנאי המכרז לבחירת מהנדס העיר שונו בעקבות דרישת משרד הפנים וכי עמדת המדינה היא שכשם שאין לגרוע מתנאי הסף הקבועים בחוק כך אין גם להוסיף עליהם. זו דרישה סבירה ועל כן אין כל הצדקה לקבל את התביעה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך