דרוקר וגודס המועדפים אם טפירו לא יישאר

במכבי אשדוד/באר טוביה סומרים על שתיקה תקשורתית, אבל מאחורי הקלעים בקבוצה מחפשים מאמן. כרגע המצב הוא שאם מאיר טיפרו לא יקבל את הצעת הקבוצה, כפי שקורה עד עתה, שרון דרוקר יחליפו, אם כי גם גודס בתמונה. שיחה עם דרוקר או מקורב אליו ככל הנראה נערכה.

עדיין אין מאמן, אבל ממשיכם לחפש.

בקבוצת הכדורסל של מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה, מחפשים מאמן בכדי לפתוח בהכנות. כרגע המצב הוא כזה, ההצעה לטפירו בעינה. עד לאחר החג היה נתק עם המאמן, שגם הוא אישר על כך שאין מו"מ מאז הפגישה האחרונה שהייתה לצדדים, במהלכה מאיר לא הסכים לתנאים החדשים שהוצעו לו בחוזה חדש מצידה של הקבוצה. יחד עם זאת יש מי שמנסה לגרום לשני הצדדים לרדת מהעץ, להתקדם אחד לקראת השני ולהגיע להבנות, שיסללו את דרכו של מאיר טפירו לעוד עונה בקבוצה

יחד עם זאת באשדוד מחפשים מחליף. אחד המועמדים הבולטים ביותר הוא שרון דרוקר, שנמצא ביחסים טובים עם המועדון וכבר נערכה אליו ככל הנראה או לאחד ממקורביו פנייה. באשדוד ישמחו מאוד אם דרוקר יגיע.

גם את דני פרנקו מאוד רצו, רק שהאחרון בדרך לסגור בהפועל ת"א. אגב גם גיא גודס חזק בתמונה, אבל כבר בעבר פנו לגודס, שדחה את ההצעה, כי אולי ירצה לבחון את המצב בשוק המאמנים. יחד עם זאת הוא כמו דרוקר לא אימן זמן רב. עוד ברשימה רמי הדר.

יש כזכור עוד רשימה, שאליה יפנו אם מי מהרשימה הראשונה לא ייצא לפועל, בניהם עופר ברקוביץ', שכבר אימן בקבוצה, רועי חגי, אלעד חסין ושורן אברהמי.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך