גורם בכיר באשדוד מנסים למצות את המו"מ עם טפירו

באשדוד באר/טוביה מחפשים מאמן. אבל גם מאיר טפירו הוא עדיין אופציה. גורם בכיר אמר כי מנסים למצות את העניין עם טפירו. שמצידו אומר כי לא דיברו איתו. יתכן כי גורם שלישי ינסה לפשר.
טפירו
הוראות שהביאו ניצחון. טפירו (צילום: לירון מולדובן. באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

"אין מועמד בולט עד למיצוי האופציה עם מאיר טפירו", כך אמר היום, חמישי, גורם בכיר במכבי אשדוד/באר טוביה.

באשדוד /באר טוביה, אומנם מחפשים מחליף, אבל במקביל עדיין לא ירדו סופית מהאפשרות שמאיר טפירו יגיע. מועמדים לא חסרים וייתכן כי אפילו דיברו איתם, כמו שרון דרוקר, רמי הדר, גיא גודס ודני פרנקו. א לא יעלה אחד מהם יפנו לעופר ברקוביץ', אלעד חסין שרון אברהמי ורועי חגי.

אבל בכל שלב, עד חתימה עם מאמן אחר, יהיה מי שינסה לפשר עם טפירו. נראה כי גורם שלישי המקורב לשני הצדדים מנסה למצוא נוסחה שתאפשר את חזרת מאיר לקווים. טפירו עצמו הסכים רק להגיד: "לא דיברו איתי"

אגב לא נראה כי באשדוד ימשכו את עניין המאמן כי הם רוצים להתחיל בהכנות לעונה הבאה, בגלל שתקציב הקבוצה כבר מתחיל להבנות וחשוב להם איזה שחקנים ירצה המאמן ואיך זה ישפיע על תקציב הקבוצה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך