לראשונה: אוניית קרוז ענקית ומפוארת הגיעה לנמל אשדוד

מיד עם הגעת האנייה לסיפון הנמל נערכה קבלת פנים מיוחדת של מנכ"ל חב' נמל אשדוד איציק בלומנטל, לרב חובל יואנניס אנסטסיו של אניית הנוסעים MEIN SHEIF5
לראשונה: אוניית קרוז ענקית ומפוארת הגיעה לנמל אשדוד

אניית הקרוז המפוארת MEIN SHEIF 5 פקדה לראשונה את נמל אשדוד בשבוע שעבר. במסגרת קבלת האוניה נערך טקס חילופי דגלים בו השתתפו מנכ"ל חברת נמל אשדוד , איציק בלומנטל ורב חובל האוניה, loannis anastasiou.

האנייה שייכת לחברת התיירות הגרמנית TUI CRUISES, נבנתה בפינלנד לפני שנה, הגיעה לנמל אשדוד כשעל סיפונה 4000 נוסעים ואנשי צוות. אורך האנייה כ –295 מטרים, משקל כולל של 98,785 טון. הביקור בישראל היה כחלק מהפלגה באגן המזרחי של הים התיכון. בסיום הפלגה זו תעבר האוניה להפליג במערב הים התיכון. האוניה מיועדת לקהל נוסעים דובר גרמנית, כל הפעילויות מתבצעות בשפה הגרמנית.

מנכ"ל נמל אשדוד, יצחק בלומנטל: "אנו מבצעים פעילות במספר זירות על מנת לאושש ולקדם את התיירות הימית לישראל. לצורך כך, השתתפנו בכנסי תיירות בינלאומיים ורתמנו גם את משרד התיירות שיבצע גם הוא פעילות לשיווק התיירות הימית לישראל".

צלם: פבל טולצ'ינסקי. דוברות נמל אשדוד.

צילום תמונת האנייה: מתוך אתר החברה – MEIN SHEIF

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך