בשורה טובה לחיילים המשוחררים

השבוע עברה הצעת החוק הממשלתית לשינויים בהטבות לחיילים משוחררים שהוצמדה אליה הצעת החוק של ח"כ מוטי יוגב להארכת תקופת הפיקדון

הצעת חוק קליטת חיילים משוחררים קבעה, שחייל משוחרר יזכה בפיקדון אותו יוכל לקבל לרכישת דירה או ללימודים גבוהים, תוך חמש עד שבע שנים בתנאים מסוימים. לאחר השנים הללו חזר הפיקדון המגיע לחייל, לקרן לסיוע.

מפניות אותם קיבל ח"כ מוטי יוגב, יוזם הצעת החוק, נמצא שחיילים משוחררים דווקא ממעמד סוציואקונומי נמוך, איבדו מחוסר מודעות את פיקדונם שהגיע להם.

התיקון לחוק, מבקש להפוך את המציאות ולומר שברירת המחדל היא העברת הפיקדון בתום חמש שנים לחשבונו של החייל, ובודאי כל עוד הוא משרת במילואים. במידה ולא נמצא חשבונו של החייל שהשתחרר, יישמר הפיקדון לזכותו עד חמש עשרה שנה.

ח"כ מוטי יוגב אמר: "הפיקדון שייך לחייל ששירת ועל המדינה לעשות כל שביכולתה, על מנת להעביר את הפיקדון לחייל ששירת את ביטחונה."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך