הפועל ת"א, ראשל"צ וחיפה מעוניינת ביפתח זיו

קבוצות הכדורסל של הפועל ת"א, מכבי חיפה ומכבי ראשל"צ, מתעניינות ביפתח זיו ממכבי אשדוד/באר טוביה. זיו אמור היה להישאר בגלל טפירו, אבל האם עתה יעזוב? באשדוד ינסו להשאירו.
תמונה מההפסד נגד נהריה

קבוצת הכדורסל של הפועל ת"א, עשויה לפנות ליפתח זיו, רכזה של מכבי אשדוד, באר טוביה, במטרה לצרפו.

בהפועל ת"א חוששים כי תמיר בלאט, יעזוב את הקבוצה ואז היא תישאר ללא רכז ברמתו של בלאט. השם החם כעת בקבוצה הוא זיו. זיו שהעונה הנוכחית במכבי אשדוד/באר טוביה הייתה טובה עבורו והוא היה אחד מהבולטים בליגה, יצטרך להחליט אם לקבל או לדחות את ההצעה.

בקבוצה היו בטוחים שזיו יישאר. זיו הגיע עם המאמן מאיר טפירו שנחשב עבורו דמות מקצועית ומנטלית. כעת לאחר שטפירו ואשדוד בנתק ונראה כי הוא לא ימשיך, עלול זיו לעזוב.

אם לא להפועל ת"א, אז לקבוצה אחרת. באשדוד בכל מקרה ינסו להשאירו. אבל מסתבר שכאן לא תמה רשימת הקבוצות שעשויות לפנות לשחקן. עוד קבוצות ששמן עלה שמעוניינות בשחקן, הן מכבי חיפה ומכבי ראשל"צ. כמו שזה נראה יהיה קשה לאשדוד לשמור את השחקן בקבוצה, אבל כאמור ינסו לעשות זאת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך