אושר חוק חינוך חינם לילדים חולים

הצעת חוק חינוך חינם לילדים חולים אושרה בקריאה ראשונה. המטרה - להבטיח את החלת חוק חינוך חינם על כלל הילדים החולים הזכאים לחינוך חובה.
בשבוע הבא: רישום למשפחתונים לשנת הלימודים תשע"ח

ועדת החינוך, התרבות והספורט אישרה לקריאה ראשונה את הצעת חוק חינוך חינם לילדים חולים. מטרת הצעת החוק, להבטיח את החלת חוק חינוך חינם לילדים חולים, על כלל הילדים החולים הזכאים לחינוך חובה.

על הצעת החוק חתומים 34 חברי כנסת מכל סיעות הבית. יוזם החוק ח"כ פרופ' יוסי יונה אמר: "אין צודק מחוק זה. הוא בא לתקן עיוות בחוק ילדים חולים, שעד כה כלל רק תלמידים מגיל 5 ומעלה. משעה שחוק חינוך חובה חינם הורחב והוא חל גם על גילאים 3-4, לא הייתה כל הצדקה שהוא לא יחול גם על ילדים חולים שמפאת מחלה או תאונה נאלצים לשהות פרקי זמן ממושכים בביתם. חוק זה יזכה כעת ילדים חולים גם בגילאים אלה ויאפשר להם להשלים את לימודיהם בעת היעדרותם מבית הספר. מקווה שזה יעזור ולו במעט להקל על סבלם של הילדים ומשפחותיהם בתהליך השיקום וההחלמה."
ההצעה נכתבה בשיתוף הקליניקה המשפטית לחינוך באוניברסיטת חיפה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך