תלמיד כיתה ג' שבר את ידה של מנהלת בית הספר!

תדהמה במערכת החינוך באשדוד: התלמיד, שהיה מעורב בעבר במספר מקרים המלווים באלימות מילולית ופיזית, רץ לעברה של המנהלת, התנגש בה וגרם לה לשבר ביד

אירוע חמור נרשם בבית ספר יסודי באשדוד. תלמיד כיתה ג' גרם לשבר בידה של מנהלת בית הספר, שמסתובבת בימים אלה עם גבס בידה. מדובר בסיפור ארוך ומורכב, שהחל הרבה לפני המכה הכואבת שספגה המנהלת המוערכת מאוד.

התלמיד הגיע לבית הספר בשנת הלימודים החולפת, והוא סובל מבעיות התנהגות המוכרות למערכת. במספר מקרים שונים התלמיד היה מעורב במקרי אלימות מילוליים ופיזיים מול תלמידים אחרים, כאשר הוריהם של אותם תלמידים פנו למנהלת בית הספר וביקשו לטפל בבעיה החמורה. לעומת זאת, אימו של הילד טוענת לאורך כל הדרך כי הילד סובל מהתנכלות מצד הצוות החינוכי בבית הספר ואמרה כי "הם לא מבינים את הילד שלי, אומנם יש לו בעיות התנהגות, אבל במקום לכוון אותו, הם גורמים לו להתנהג בצורה שלא מתאימה לו".

בשבוע החולף נרשם אירוע שגרם למהומה רבתי. הילד היה מעורב שוב במקרה אלימות מול תלמיד אחר, ובזמן שמנהלת בית הספר הגיעה למקום, התלמיד רץ לעברה, התנגש בה, וגרם לה לשבר ביד. אחת מעובדות בית הספר סיפרה למערכת אתר "אשדוד אונליין": "המנהלת ספגה מכה חזקה מאוד ביד, שהתנפחה כמו בלון והיה לנו ברור שמדובר בשבר. למרות זאת, המנהלת לא הסכימה להתפנות באופן מיידי לטובת טיפול רפואי, טיפלה בכמה עניינים דחופים ורק אז נסעה לבית חולים. זה מצב בלתי נסבל שמערכת שלמה מצויה במצב של חוסר אונים מול תלמיד אחד, ויש צורך לטפל בבעיה הזו באופן יסודי ומעמיק. אנחנו לא רוצים לחשוב מה היה קורה אם התלמיד היה מתנגש בתלמיד אחר, היה עלול להיות כאן אסון גדול".

ממחוז הדרום במשרד החינוך נמסר כי מדובר באירוע חריג.
כל אירוע אלימות מטופל במישור המשמעתי והחינוכי, בהתאם למדיניות המשרד. אשר למקרה הנדון, הנושא מוכר למחוז ומטופל על ידו. בית הספר מספק לתלמיד את המעטפת הטיפולית והחינוכית הנדרשת, תוך מאמצים להכילו ולשלבו במסגרת לימודית רגילה. מפאת צנעת הפרט לא יורחב בעניין. מנהלת ביה"ס והצוות החינוכי פועלים כנדרש, ע"פ הנחיות המשרד. בית הספר ימשיך לפעול ולעשות כל שניתן לקידום אקלים חינוכי מיטבי ובטוח – הן עבור התלמידים והן עבור הצוות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך