סטודנטים לומדים מהמועצה הדתית באשדוד

סטודנטים מהטכניון ומרכז השלטון המקומי בישראל, שמעו הרצאה מקיפה מראש המועצה הרב עובדיה דהן, על שיתוף הפעולה בין המועצה לרשות המקומית
סטודנטים לומדים מהמועצה הדתית באשדוד
הרב דהן עם הסטודנטים במשרדי המועצה הדתית

קבוצת צעירי סטודנטים מתוכנית לאסטרטגיה ותכנון אורבני שע"י הטכניון ומרכז השלטון המקומי בישראל, התארחו במועצה הדתית, שם קיבלם במאור פנים ראש המועצה הרב עובדיה דהן באולם המועצה.

לסטודנטים תואר שני המתאים לעבוד ברשויות המקומיות. לאחר ששמעו על פעילותה הנרחבת של המועצה הדתית בשיתוף יחד עם השלטון המקומי, ביקשו לראות ולשמוע מקרוב את הדברים במועצה הדתית באשדוד.

עם כניסתם של הסטודנטים לבנין המועצה, הביעו את התפעלותם מהיופי, הנגישות, התכנון והסדר של המחלקות באגפים השונים במועצה. במשך כשעה ישבו יחד עם ראש המועצה הרב עובדיה דהן, שהציג בפניהם את פעילותה השוטפת של המועצה הדתית למען התושב כמו נושא מוסד הנישואין, בית העלמין, הכשרות, השבת ועירובין ועוד. דו שיח מעניין התנהל, תוך כדי שקיבלו הסבר מפורט מה חלקה של המועצה הדתית בכל אלו ואיך מתבצע למעשה הדברים בפועל.

הרב דהן ענה בהרחבה לשאלתם על הקשר והחיבור של המועצה הדתית לבין השלטון המקומי ועל שיתוף הפעולה. בנוסף, תיאר והרחיב על פרויקט "מקוואות הטהרה" בעיר, הדגיש כי מקווה הטהרה היה מאז ומתמיד חלק בלתי נפרד מחייו של  היהודי, תמיד בכל התקופות, על מצווה זו של הטהרה לא ויתרו וקיימו אותה במסירות רבה. בדבריו הרחיב על רמתם ויופיים של המקוואות בעיר, חלקם חדשים שנבנו רק בשנים האחרונות והותיקים יותר, חודשו ושופצו ונראים כחדשים ממש. רמת הניקיון וההיגיינה גבוהה באופן תמידי, לצד כלים סניטריים וחדרי הלבשה ואיפור בנוחיות לכל אחת ואחת.

בסיום המפגש, העניק בשם הסטודנטים דרור זכאי (רכז תוכנית הצוערים), מכתב ברכה והערכה לראש המועצה הרב עובדיה דהן, בו הם מודים לראש המועצה על הזמן שהקדיש עבורם ועל תרומתו לתוכנית צוערי "עתידים" לאסטרטגיה ותכנון אורבני מחזור ב'.

את המכתב הם מסיימים: "אנו מודים לך מקרב לב על הזמן שהקדשת לנו, אנו בטוחים שהמפגש שלנו איתך יהיה מקור השראה, למידה וצידה לדרך. תודה שהיית חלק משמעותי בתהליך הלמידה שלנו".

הסטודנטים הודו לרב דהן על ההרצאה המרתקת

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך