אברמוב: "התייעצתי עם ג'קי בן זקן לפני שלקחתי את בני יהודה"

בני יהודה זכתה בגביע המדינה לאחר ניצחון על מכבי ת"א. הבעלים שלה ברק אברמוב סיפר בראיון לרדיו 102 FM כי לפני שלקח את הקבוצה התייעץ עם הבעלים של מ.ס אשדוד ג'קי בן זקן, ללמוד מנסיונו.

בני יהודה היא מחזיקת גביע המדינה. הניצחון שלה על מכבי ת"א בפנדלים, עורר הדים רבים. הקבוצה הקטנה ניצחה את קבוצת המיליונים של מכבי ת"א. לבעלים שלה, ברק אברמוב יש חלק בזכייה. אבל לא רבים ידעו כי לפני שהחליט לקחת את התפקיד הוא התייעץ עם ג'קי בן זקן הבעלים של מ.ס אשדוד.

אברמוב ששבר שתיקה ארוכה התראיין לכלי התקשורת, לאחר הזכייה. באחד הראיונות בתכנית הספורט של 102 FM הוא גילה כי לפני שלקח עליו את תפקיד הבעלים, הוא הגיע לפגישה אצל ג'קי בן זקן, הבעלים של מ.ס אשדוד. אברמוב: "החלטתי לפנות לג'קי בן זקן. רציתי להתייעץ איתו, כי מ.ס אשדוד היא קבוצה בסדר הגודל של בני יהודה ובקשתי לדעת מניסיונו איך זה לנהל קבוצת כדורגל. ג'קי עזר לי ואף הוסיף כי צפויות לי שנתיים לא פשוטות".

ברק אברמוב כעת יגיע לאירופה עם קבוצתו בני יהודה בשל הזכייה בגביע המדינה. מסתבר שלג'קי בן זקן יש חלק בזה. כך יצא שאברמוב התייעץ עם בן זקן…ועכשיו הוא מחזיק גביע המדינה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך