משטרת אשדוד מוכנה לפסח

משטרת אשדוד שבמרחב לכיש השלימו את היערכות התחנה לפסח. מפקד מרחב לכיש נצ"מ אלי כזרי אמר: "בכל ימות החג נמשיך לשמור להגן ולסייע לאזרחי העיר"
צילום: חטיבת דובר המשטרה

במשטרת אשדוד שבמרחב לכיש השלימו את היערכות התחנה לפסח. השבוע שלהם התחיל בהתכנסות משותפת לקראת החג והמשיך במסדר שערך בתחנה מפקד מרחב לכיש נצ"מ אלי כזרי בהמשך השבוע. "בכל ימות החג נמשיך לשמור להגן ולסייע לאזרחי העיר", מציין מפקד משטרת אשדוד סנ"צ נועם שקל.

ביום ראשון בשעות הצהריים הגיעו למשטרת אשדוד הרב הראשי של העיר, נציגי עיריית אשדוד ובראשם מנכ"ל העירייה מר אילן בן עדי, כבוד שופטת בימ"ש השלום בעיר הגב' ענת אלפסי ואורחים נוספים. מפקד משטרת מרחב לכיש נצ"מ אלי כזרי איחל לשוטרים חג שמח ואמר: "אתם ראויים להערכה והוקרה על עבודת הקודש שאתם עושים לאורך כל ימות השנה".

ביום שני נערך בתחנת משטרת אשדוד 'מסדר ממ"ר' – בקרה שנתית הסוקרת את פעילות התחנה ושוטריה תוך שימת דגש על מוכנותם המבצעית. לאחר שעברו את המסדר בהצלחה, השלימו במשטרת אשדוד את היערכות התחנה לקראת אירועי חג הפסח בעיר.

מפקד התחנה סנ"צ נועם שקל ציין: "המטרה שלי ושל כולנו היא שאזרחי העיר אשדוד יחגגו את חג הפסח בשקט ובבטחה. בשביל שזה אכן יתממש, שוטרי התחנה ימשיכו לפעול לשמירה על שלטון החוק תוך מתן מענה מידי לכל אירוע חריג. אני מאחל לכל אזרחי העיר אשדוד חג פסח כשר ושמח".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך