משפתי מחוזר על ידי ראשל"צ ורמת השרון

רועי משפתי, השוער השני של מ.ס אשדוד עשוי לעזוב את הקבוצה. למשפתי שרוצה לשחק יש הצעות מהליגה הלאומית, בניהן עירוני ראשל"צ ורמת השרון. באשדוד יחפשו שוער שני, שמו של שוער הפועל עכו ירדן קרישטול עלה. גם שוער הנוער שעולה לבוגרים עומר אגוזי עלה כאופציה לשוער נוסף.
השחקן משפתי
השאיר את התוצאה מאופסת במחצית, בהצלה גדולה. משפתי

רועי משפתי שוערה השני של מ.ס אשדוד עשוי לעבור לקבוצה אחרת, כנראה בלאומית.

למשפתי אומנם הסכם ל-3 שנים נוספות באשדוד, אבל הוא מעוניין לשחק. משפתי היה השוער הראשון במ.ס בחצי העונה הראשונה בליגה הלאומית ולאחר מכן הפך לשוער השני של יואב ג'ראפי, כולל בעונה הקודמת בליגת העל. אומנם הוא יכול להמשיך על פי ההסכם, אבל בסביבתו של השחקן אמרו כי הוא מחכה להצעה הסופית ממספר קבוצות יקבל החלטה.

בשוער מעוניינות קבוצות מהליגה הלאומית כמו עירוני ראשל"צ, שכבר רצתה אותו בעונה שעברה ורמת השרון. אבל ייתכן שיש לפחות עוד קבוצה אחת. משפתי עצמו העדיף לא להגיב ורק סיפר כי סוכנו מטל בעניין.

באשדוד כבר מחפשים שוער שני. על פי פרסומים נעשתה כנראה פנייה לשוער הפועל עכו ירדן קרישטול, למרות שבמ.ס אשדוד אחד הגרומים דחה זאת על הסף. בנוסף נראה כי השוער עומר אגוזי ששיחק בקבוצת הנוער יגיע לקבוצה הבוגרת וגם הוא אופציה לשוער נוסף. כרגע שלישי, אבל עדיין נראה כי יהיה בסגל הקבוצה הבוגרת.

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך