עבריין מאשדוד נעצר בבית מלון בעיר שבכיסו עט אקדח

ארבעה פעמים האריכה המשטרה את מעצרו של אזולאי החשוד בהחזקה, לעומת זאת חברו הצעיר שנעצר יחד איתו שוחרר
אקדח

בית משפט השלום באשקלון האריך את מעצרו של אליהו אזולאי (25) מאשדוד, החשוד בהחזקת עט אקדח וסכין.

על פי החשד, ב-13 במאי נכנס אזולאי, יחד עם חברו – בעל מספרה בן 23 מאשדוד – לבית מלון בעיר, מבלי שהיה להם אישור כניסה. עובדי המלון הזעיקו אל המקום את שוטרי תחנת אשדוד, שגילו באזור בריכת המלון, בתוך חולצה ששייכת לכאורה לאזולאי, עט אקדח וסכין. השניים נעצרו והובאו לחקירה. מעצב השיער, לו אין עבר פלילי, הודה כי הסכין שייכת לו, אך הכחיש כל קשר לאקדח המאולתר שנתפס.

השוטרים תפסו את כלי הנשק והעבירו אותם לבדיקת מעבדה כדי לנסות ולאתר די-אן-איי או טביעות אצבע. במקביל, נגבו עדויות ונאספו צילומים ממצלמות אבטחה, מהם עולה קשר של  אזולאי לחולצה בה הוסלקו הסכין והאקדח. בתוך כך, בידי המשטרה גם ממצא פורנזי מסוים, אך בשלב זה לא ברור מאיפה הוא נדגם.

לפני ימים אחדים שוחרר מעצב השיער, שיוצג על ידי עו"ד שרון וקנין, לאחר שלא התגבשה נגדו תשתית ראייתית מספקת. מנגד, מעצרו של אזולאי הוארך, למרות שבעוד כשבועיים הוא אמור להתחתן.

אזולאי, המיוצג על ידי עורכי הדין נס בן נתן ותום הלפרין, שמר בחקירתו על זכות השתיקה. הוא מוכר היטב למשטרה, בין היתר מעבירות אלימות ורכוש. לפני כשנה הורשע ונידון לשלושה חודשי מאסר במסגרת תיק בו תקף בליין במועדון באשדוד, ככל הנראה באמצעות ירי באקדח אוויר.

כך או כך, בכוונת המשטרה לחקור אנשים נוספים ששמותיהם עלו בחקירה. בינתיים, השופט אבשלום מאושר האריך (22.5) בפעם הרביעית  את מעצרו של אזולאי, הפעם עד 24 במאי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך