אלופי אירופה בפעם השניה!

להקת "גאורגיאן נשיונל בלט" זכתה באליפות אירופה בתחרות בינלאומית יוקרתית "פסטיבל מילניו– קטלוניה", שהתקיימה בשבוע שעבר בברצלונה. בשבוע הבא יפתחו את פסטיבל "תור הזהב" באשדוד

להקת המחול הייצוגית של אשדוד ה"גאורגיאן נשיונל בלט", הפועלת בחסות בית תרבות של יהדות גאורגיה, השתתפה בשבוע שעבר בתחרות בינלאומית יוקרתית בברצלונה, יחד עם 54 להקות מ-22 מדינות שונות.

הלהקה האשדודית זכתה במקום הראשון בקטגורית פולקלור בשתי קבוצות גיל שונות, ולאחר מכן עלתה להתמודדות הגרנד פרי מול 11 להקות אחרות בסגנונות שונים. הרקדנים האשדודים, הלהיבו את הקהל ואת השופטים בריקוד גאורגי מסורתי מרהיב, זכו לתשואות רמות וקטפו את הפרס הראשון שמביא הרבה כבוד לישראל בכלל ולאשדוד בפרט.

להקת המחול פועלת בסטודיו מיוחד שהוקם בקניון לב אשדוד, ופעילים בה 150 ילדים בגילאי 4-19. מי שתומך רבות בפעילות הלהקה, המשנה לראש העיר, מר משה בוטרשווילי, שעומד בראש בית תרבות יהדות גאורגיה שפרש את חסותו על הלהקה היה נרגש עם הוודע דבר הזכיה "אני מאד גאה בהם", אמר בוטרשווילי, "באשדוד הם מייצגים את הקהילה הגאורגית, בישראל הם מייצגים את אשדוד ובעולם הם מייצגים את ישראל. ישנם רקדנים מעדות רבות ואנשי שמח שהם סופגים את התרבות הגאורגית. אני רוצה לשבח את תמאזציציאשווילי שמשקיע רבות בלהקה והוא האחראי להישגים הרבים שלה".

ero

תמאזציציאשווילי, מנהל וכוריאוגרף הלהקה אמר עם חזרתם ארצה: "זה כבוד גדול בשבילנו לייצג את המדינה ועוד יותר, לזכות במקום הראשון. זה היה מאד קשה אבל מאד מאד מרגש, עבורי ועבור הילדים האלה, שחלקם זוכים לקחת חלק בחוויה שכזו בפעם הראשונה. אני גאה בהם ושמח בשבילם".

ביום ראשון הקרוב, 5.4, תהיה לתושבי אשדוד הזדמנות לראותם על הבמה, כשיופיעו במופע הפתיחה של פסטיבל תור הזהב, במשכן לאומנויות הבמה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך