יוסי מזרחי הודיע להפועל ת"א: "נשאר במחלקת הנוער במ.ס"

בהפועל ת"א היורדת ללאומית, מאוד רצו את יוסי מזרחי מנהלה המקצועי של מחלקת הנוער. מזרחי שמע, שוחח עם ראשי אשדוד הוחליט. נשאר בתפקיד. את ההודעה הוא העביר אתמול, ראשון, רשמית לקבוצה מתל אביב. מזרחי: " בחודשיים וחצי האחרונים עקבתי אחרי המחלקה . יש כמה פוטנציאלים להשביח כשהמטרה הקבוצה הבוגרת"
מאמן על המגרש

"לא אגיע אליכם".

זו התשובה ששמעו אתמול, יום ראשון, ראשי קבוצת הפועל תל-אביב, היורדת לליגה הלאומית, מיוסי מזרחי, מנהלה המקצועי של מחלקת הנוער של מ.ס אשדוד.

מזרחי היה המועמד המבויל. רצו אותו מאוד במועדון התל אביבי. לא רק בגלל הניסיון הרב שלו והמקצועיות. מזרחי מכיר את הליגה הלאומית וליגת העל ויודע לא רק להתמודד בליגה השנייה, אלא להכין קבוצה עם ראייה לליגת העל. אנשי הפועל ת"א, האחים ניסנוב, נפגשו עם מזרחי והציעו לו את התפקיד.

מזרחי לו יש הסכם עם אשדוד לשלוש שנים, הודיע מיד לראשי המחלקה והמועדון כי הוא מנהל מו,מ עם אנשי הפועל ת"א. בעיתונות הארצית פורסמה הפגישה ונראה היה כי הוא בדרך לשם. אבל שתי שיחות טלפון, אחת מהפועל ת"א ובעיקר השנייה מאשדוד גרמו למזרחי להחליט. אני נשאר באשדוד.

במחלקת הנוער של אשדוד מרוצים מאוד מההחלטה ויודעים כי המחלקה הרוויחה איש מקצוע מהמעלה הראשונה. מזרחי: " בחודשיים וחצי האחרונים עקבתי אחרי המחלקה . יש כמה פוטנציאלים להשביח כשהמטרה הקבוצה הבוגרת"

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך