במקום מבנה בזק הישן צפוי להבנות מגדל עסקים בגובה 33 קומות

קבוצת קלוד נחמיאס צפויה להקים מגדל עסקים במתחם בזק לשעבר הממוקם בצומת הרחובות האורגים - הנשיא ויצמן, המגדל אמור להתנשא לגובה של 33 קומות וייקרא K ביזנס
במקום מבנה בזק הישן צפוי להבנות מגדל עסקים בגובה 33 קומות

קבוצת קלוד נחמיאס צפויה להקים מגדל עסקים במתחם בזק לשעבר הממוקם בצומת הרחובות האורגים – הנשיא ויצמן, המגדל אמור להתנשא לגובה של 33 קומות וייקרא K ביזנס, ויכלול: שדרת חנויות בקומת הקרקע,חניונים מרווחים ומאובטחים. המיקום הוא עם נגישות נוחה ומהירה לעורקי תחבורה ראשיים,קרבה מהירה ונוחה למוקדי העיר: דקות לנמל אשדוד, לאזורי התעשייה ולמרכז העיר.

המגדל תוכנן בסטנדרט בנייה גבוה ועיצוב אדריכלי מודרני ומתקדם, עם לובי מפואר בעיצוב מרהיב הכולל עמדת קבלה מרשימה ופינות ישיבה מפנקות ומעליות מהירות ומשוכללות. קומות המשרדים מתוכננות באופן מושלם, המאפשרות נוחות מרבית והקפדה על כל פרט. כל קומה ניתנת לחלוקה גמישה ויעילה על פי הצרכים.

הועדה המקומית אשר דנה בתוכנית להגדלת שטחי המגדל והקומות, המליצה לועדה המחוזית להפקיד את התוכנית בהתאם להערות שניתנו לועדה.

בניין בזק הישן – צילום: גוגל מפות

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך