רדיו רמאללה באמפי אשדוד

חלמתם לראות ולשמוע מופע של ברי סחרוף או יהודה פוליקר באמפי באשדוד? ומה אם שניהם יחד על אותה הבמה, עם עוד שמונה זמרים נוספים כמו מירי מסיקה, עמיר בניון ושמעון בוסקילה? את המופע המרכזי של פסטיבל מדיטרנה 2017 - "רדיו רמאללה" אתם לא תרצו לפספס.
רדיו רמאללה באמפי אשדוד
יהודה פוליקר. צילום: אסף מימון.

פסטיבל "מדיטרנה 2017" עומד בפתח ובו הפקת מקור ייחודית ומושקעת בה ייקחו חלק שורת אמנים מן השורה הראשונה: ברי סחרוף, יהודה פוליקר, מירי מסיקה, שמעון בוסקילה, עמיר בניון, שי צברי, מוריס אל מדיוני, זיו יחזקאל, נסרין קדרי ונטע אלקיים יחד עם אנסמבל הפיוט של מכון בן צבי ו- 15 נגנים- כולם יחד על במה אחת.

מופע הפתיחה של הפסטיבל יהיה בסימן 50 שנה לסגירת רדיו רמאללה שהווה לקהל הישראלי רדיו מהפכני בשנות קיימו 1948-1967 ושידר להיטים עכשוויים לצד שיריהם של גדולי הזמר הערבי, והפכה לסמל למהפכה התרבותית שהתרחשה בעולם המערבי באותם ימים. המופע "רדיו רמאללה" מחזיר את האהבה למוזיקה באשר היא – ומצדיע לזמרים, נגנים וניגונים ללא קשר לגבולות או לאום.

50 שנה אחרי – גדולי הזמר הישראלי נותנים כבוד לזמרים 'היהודים האבודים'  אשר זכו להערצה וכבוד, כאשר עם הקמת המדינה הוחרמו במדינות ערב ונאסר על תחנות הרדיו להשמיע את שיריהם. המופע רדיו רמאללה מחזיר לנו את האהבה למוזיקה, לזמרים, לנגנים ולניגונים ללא קשר לגבולות, לאום ודת. המופע יכלול ביצועים בשפת המקור – ערבית, לצד שירים שיתורגמו לעברית וכן שירים פופולריים שהושפעו ברוח התקופה ומארסנל האישי של האמנים.

לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך