תחזית שבועית על פי התרולוגיה

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 19/05/17 ועד 25/05/17 - עוזי הכהן.
מזלות

טלה: התמודדות אל מול חששות ופחדים שאין להם כל אחיזה במציאות. השבועות הקרובים קשים יותר בעבורכם, והעומס שמוטל עליכם גורם ללחצים רגשיים ונפשיים כאחד. ניתן לומר למעשה שהחששות, הדאגות והלבטים איתם אתם נאלצים להתמודד, מדירים שינה מעיניכם. באופן כללי רבים מבני מזל טלה מצויים בתקופה בה הם חשים בדידות, והם נאלצים להתמודד לבד עם משבר כזה או אחר שמונע מכם להתחבר אל שמחת החיים בה התברכתם. הקלפים מבטיחים כי התהליך אותו אתם עוברים כעת הינו שיעור חשוב בעבורכם ולחששות ולפחדים אשר אתם ניצבים מולם אין כל אחיזה במציאות. התחברות לחשיבה חיובית ואופטימית תסייע בידכם לעבור את התקופה הזו בהצלחה. בעבודה: עליכם להיות זהירים ולהימנע מנתינת אמון עיוור באדם כזה או אחר שיפעל ויעשה למענכם. זוגיות: רבים מבני מזל טלה מרגישים צורך עז לקום ולשנות דבר כזה או אחר בחייהם הזוגיים. הקלף מלמד שבתוך לבכם אתם חשים צורך עז בחידושים אשר יגוונו במעט את חייכם. הדחף הראשוני שלכם מורה לכם לפרוץ את המסגרת הקיימת, דבר שמוביל את חלקכם למחשבות על פרידה, בגידה או ניתוק. הקלפים מייעצים לכם לא להיחפז בהסקת מסקנות. כספים: לאחרונה בזבזתם קצת יותר מידי, וכעת אתם נדרשים לארגן מחדש את תזרים המזומנים שלכם. טיפ לשבוע טוב יותר: הימנעו מרגשות שליליים ומרגשות אשם. פנייה לעזרה רוחנית כזו או אחרת יכולה להשיב את תחושת הביטחון. שבוע שקט, חודש טוב ואלוהים אתכם!

 

שור: התחברות לאמונה משנה את התמונה! וגם אתם נקראים השבוע להתחבר אל אמונה בעצמכם, בבורא עולם ובבריאה. אמונה שכזו תקדם אתכם לעבר מטרתכם. הרצון להשתחרר ולצאת אל החופש בוער השבוע בעצמותיכם. התחושה שאתם כבולים לעבודה שגרתית או תקועים בזוגיות אפורה ובחיים לא מספקים אינה נותנת לכם מנוח וטוב שכך, משום שרק מהמקום הזה של חוסר מנוחה מתחיל תהליך הצמיחה האמיתי. מבחינה קבלית ניתן לומר שנשמתכם נסערת, והיא חשה שהמקום והמצב בו היא נמצאת כיום, כבר אינם מספקים לה את הכלים הדרושים להמשך התפתחותה הרוחנית והמעשית עלי אדמות. ההבנה שאתם הם אלו שמעצבים את עתידכם אמורה לסייע לכם להיחלץ ממצב זה, כך שמעז יצא מתוק. זכרו, אתם לא צריכים לחכות לאותו גילוי מדהים אשר בגללו תשנו את חייכם מקצה לקצה, צאו וחפשו את הדבר אשר אמור לעשות זאת, וזהו הצעד הראשון בדרך חזרה לצמיחה. בעבודה: יהיה עליכם לפקוח עין ולהיזהר מטעויות שטותיות שלא מאפיינות אתכם. חוסר תשומת לב עשוי להסב נזק לשמכם ולמעמדכם, לכן גלו ערנות. לימודים או העשרה כזו או אחרת עולים על הפרק, והדבר מומלץ בעבורכם בחום. זוגיות: יותר מכל צריכה הזוגיות שלכם חופשה קצרה בה תשאירו מאחור את דאגות היום יום. לאלו מכם שנמצאים בתהליכים של פרידה וניתוק, מראים הקלפים על מהלכים ופעולות שיאיצו את סיום הקשר. לרווקים: אהבה באוויר! וקופידון בשטח… ולכן יש מצב להיכרויות חדשות והיכרויות שהחלו לפני שבועות אחדים מעלות הילוך. חופשה או טיול נראים באופק. יום הולדת שמח לאחרוני החוגגים, שבוע טוב ומבורך, חודש סיוון טוב ואלוהים אתכם!

תאומים: שבוע חיובי מהותו ניצב בפתח. המהות של השבוע הקרוב מדברת על עוצמת הרכות ובאה ללמד אתכם, שבשימוש בכוחות עדינים ורכים תוכלו ב"ה להשיג יותר מאשר שימוש בכוחנות ובתוקפנות. ועל זה אמרו חז"ל: "לשון רכה תשבר גרם". באופן כללי: הרבה זמן אתם מנסים ורוצים לקדם עניין כזה או אחר בחייכם אבל רצון לחוד ומעשים לחוד, ורוב התוכניות שלכם נשארות על לוח השרטוט. כדי להפוך חזון למציאות יהיה עליכם לפעול ממקום בוגר יותר ואחראי יותר. עליכם להבין כי לעתים קרובות מדי אנחנו מפספסים הזדמנויות לצמיחה משום שאנו חושבים ואומרים לעצמנו: "אני לא מסוגל", "זה דורש יותר מדי מאמץ". חשיבה זו מונעת מכם את היכולת לנצל את הפוטנציאל הגלום בכם וחבל! כספים: לאחרונה התחלתם בישומו של תהליך חדש בחייכם שאמור ב"ה לשפר את מצבכם הכלכלי ואת היכולת שלכם להניב רווחים כספיים. בלבכם, יש חששות ולכן ההתקדמות שלכם היא זהירה ואיטית מדי. הקלפים מצביעים על כך שעליכם להעיז קצת יותר ולבצע מהלכים בצורה יותר החלטית, מהירה ונחושה. זוגיות: התקשורת הזוגית לוקה בחסר, ויש צורך ללמוד כיצד לתקשר עם בן הזוג מבלי לאבד אותו. הקלף השבועי שלכם מלמד, שברכות ובנועם תשיגו יותר מאשר בשימוש בכוח וכוחניות. לנשואים: אתם מרגישים כבויים וכהים ומושגים כמו תשוקה, להט, חשק ומוטיבציה שהיו בעבר מנת חלקכם אינם באים עוד לידי ביטוי הולם בזוגיותכם. תהליך זה של התקררות רגשית גורם לריחוק ולמתחים. המסר שגלום בתהליך זה בא להעיר את עיניכם, ולומר שיש דברים בזוגיות שלכם שזקוקים בדחיפות לטיפול ועליכם לפעול בעניין. לרווקים: חשוב לזכור שמוות וחיים ביד הלשון. דיבור נכון ותקשורות בונה יחזקו קשרים קיימים. טיול או חופשה נעימה עולים על הפרק. יום הולדת שמח לראשוני החוגגים, שבוע מוצלח, חודש סיוון מבורך ואלוהים אתכם!

סרטן: משהו יושב לכם על הלב. ניתן לומר שהשבוע אתם טרודים בעיקר על רקע של חיפוש אחר משמעות וצורך בהתפתחות רוחנית. ולמרות שאתם משתדלים לשדר לסביבה שהעסקים כרגיל, ניתן לראות על פניכם שאתם מתוחים ושהדברים אינם כשורה. הקלפים מייעצים לכם להיפתח ולשתף אחרים בתחושותיכם ובהרגשותיכם. שיתופו של בן זוג, אח, איש מקצוע או חבר יקר עשוי להאיר את עיניכם והדבר יוביל לשיפור גם במצב הרוח. בעבודה: השתדלו להימנע מלקחת חלק ברכילות כזו או אחרת ואל תחלקו סוד או מידע שהגיע לאוזניכם עם אחרים. למעשה, השבוע דיסקרטיות וסודיות ישרתו אתכם. לכן הקפידו לנהוג באיפוק ובאחריות בבית: חוסר התקשורת הצליח לחדור גם אל תוך חיי המשפחה. ואתם חסרי סבלנות בעיקר כלפי הילדים ובני הנוער ונוטים לכעוס ולהתרגז בקלות. נסו לגלות מעט סבלנות והבנה. הבלגה כזו או אחרת תמנע מכם את רגשות האשם ואת הצורך בלהצטער. זוגיות: עניינים הקשורים באמינות ויושר עולים על הפרק, והדבר מוביל לקרירות ולסגפנות שאינה מאפיינת את אתכם. התחושה שבן הזוג לא משתף ומגלה לכם את אשר על ליבו יוצרת בלבכם את החיץ המעיב על האינטימיות הזוגית. חשוב לזכור שלפני שאתם ממהרים להאשים את בן הזוג, כדאי מאוד לבדוק האם אתם עצמכם משתפים את בן זוגכם בכל מה שיושב לכם על הלב. זכרו ה"פוסל, במומו פוסל". לרווקים: התחושה שהנשמה התאומה שלכם אינה קיימת, יוצרת בלבכם מועקה אפרוריות. חשוב שתדעו שהמחשבות שלכם יוצרות את המציאות אליה אתם צועדים. לכן גם אם אתם לבד, אל יפלו פניכם. נצלו את הלבד להעשרה עצמית, למידה והתפתחות רוחנית, אישית. והזוגיות?… אל דאגה גם היא בזמנה ב"ה תגיע. שבוע מבורך, חודש טוב ואלוהים אתכם!

 

אריה: רצון להיות לבד. מאבקי אגו, תחושת קורבנות, עוינות וחוסר סבלנות כלפי הסביבה על רקע של אכזבה אישית, פגיעה באגו או כאב פיזי שבא כתוצאה ממתח נפשי. אדישות וחוסר נכונות להיפתח לקבלת עזרה אמיתית. שבוע רווי מתחים ניצב בפתח והפוטנציאל למריבה, סכסוך וחיכוך רבים מתמיד. עקב כך, מערכות היחסים אותן אתם מנהלים עשויות להיקלע למשבר. באופן כללי ניתן לומר, שרבים מכם חווים את התחושה שהם למעשה מתמודדים עם החיים האלה די לבד וברגעים כאלה כדי לזכור, שנכון שהחיים לעיתים קשים אך אתם, חזקים מהם. כל עוד האדם יודע שיש מטרה לקיומו בעולם הזה ושכל אתגר בחייו נבחר במיוחד עבורו, הוא יכול למצוא בתוכו את הכוח הפנימי לשאת את הבלתי נסבל. בעבודה: תחושת הביטחון הכלכלי נפגמת. אצל חלקכם יש מי שמקנא בכם ויהיה עליכם להיזהר ולהימנע מהתרברבות או דיבור מיותר שעשויים לפגוע, לקלקל ולעכב את תוכניותיכם. זוגיות: השבוע אתם חסרי סבלנות והדבר יכול להוביל אתכם לויכוחים מיותרים שלא יתרמו דבר ויחדדו לכם את ההרגשה שבן הזוג איתו אתם מצויים מגביל, כובל ומונע מכם להתקדם ולעשות את אשר אתם באמת רוצים לעשות. ותרו על הצורך להיות צודקים וגלו סבלנות כלפי בן הזוג. שבוע טוב, חודש סיוון מבורך ואלוהים אתכם!

 

בתולה: לימודים או התחלה וכיוון חדש ברכישת מקצוע לעתיד. השבוע, השתדלו שלא לחצות את הגבול הדק שבין אסרטיביות חיובית לבין שחצנות וסרקזם. בכל הקשור לקבלת החלטות, רצוי השבוע לקבל החלטות הרמוניות ומאוזנות שמתחשבות בכל הצדדים ויוצרות שיתוף פעולה, ביניכם לבין הסובבים אתכם. קבלת החלטה שכזו, תוך שיתוף פעולה הגון עם סביבתכם, תוביל להתחשבות ולהבנה בצרכים שלכם ותאפשר לכם להביא לידי ביטוי את רצונותיכם ללא יצירת מתחים מיותרים. המון סימני שאלה מתעוררים אצלכם בכול הנוגע לאיך אפשר להכניס לחייכם יותר משמעות, סיפוק ואושר. כדי למצוא את הדרך הנכונה, ממליצים לכם הקלפים להתמקד בדברים בהם התברכת. ולהבין שלאנשים המאושרים ביותר, אין את הטוב ביותר מכל דבר, הם פשוט מפיקים את המיטב מכל מה שיש להם. אחד משיעורי החיים החשובים ביותר שאני מעביר לילדיי הוא, שהחיים אינם עוסקים באיך שרדת את הסערה, אלא, בהאם הספקת לרקוד בגשם. בעבודה: אתם זוכים להכרה במעמדכם אך הדבר אינו בא לידי ביטוי מבחינה כספית ותלוש השכר שלכם אינו משקף בצורה ברורה והוגנת את המצב האמיתי. סוגיה זו גורמת לכם לחוסר נוחות ותחושת חוסר הצדק המופגן כלפיכם מביאה אתכם לחשוב על אופציות וכיוונים חדשים. זוגיות: אתם יודעים שיש לכם מה לשפר בזוגיות שלכם. הקלפים מצביעים על כך שאינכם אסרטיביים מספיק בכל הקשור לנושא זה ורבים מכם מעדיפים לרטון מתחת לשפמם ולהדחיק את הכעס והבעיות במקום להתעמת בצורה עניינית ובוגרת עם המשבר. חשוב לזכור, שהדחקת הכעסים אינה פותרת בעיות. אם אתם כועסים או מוטרדים, בררו- למה? מהו שורש העניין? גילוי המניע והגורם יביא לטיפול בבעיה. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת לבד פנו לעזרה מאיש מקצוע. כספים: לאחרונה בזבזתם קצת יותר מידי וכעת אתם נדרשים לארגן מחדש את הדרך בה אתם מנהלים את חשבונותיכם. ארגון מחדש יאפשר לכם להוציא אל הפועל תוכניות עתידיות ממקום יציב יותר. אזור רגיש בגוף: הצד הימני בגוף, בעיקר רגל ימין וצוואר/כתף צד ימין. שבוע מבורך, חודש מצוין ואלוהים אתכם!

מאזניים: המון מחשבות על התחלות חדשות. בעיקר התחלות חדשות בעלות אופי חומרי (עבודה חדשה, פרויקט או רעיון חדש, עסק חדש וכו') שישפיעו לחיוב על יכולותיכם הכלכליות והכספיות בעתיד לבוא. השבוע עליכם להיות יותר החלטיים ולהימנע מהססנות יתר שעשויה להתפרש על ידי הסובבים אתכם כחולשה. רבים מבני מזל מאזניים עברו בעת האחרונה תהליך של התבוננות פנימית וחיפוש עצמי. ההחלטות שהתקבלו בעקבות סיעור המוחות שחוויתם, מציבים אתכם כעת בנקודה חדשה וטובה יותר בה אתם חשים, ויודעים כי יש בכוחכם ליצור ולהתחיל את השינוי אותו אתם רוצים לעצמכם. הקלפים מצביעים על כך שבמידה ותתחברו ללא חשש לפן היישומי שקיים בכם. תזכו להשפיע לטובה על גורלכם. לעצמאים: צפוי שיפור בהכנסות הכספיות. בעבודה: רעיון חדש או עשייה חדשה עולים על הפרק, וזו הזדמנות נהדרת בשבילכם להשתלב בעשייה או פרויקט חדש אשר ישברו את השגרה שעטפה אתכם עד כה. זוגיות: מפלס החשק שלכם בעלייה והדחפים הרומנטיים שבהם התברכתם מחודדים מתמיד. הפניית האנרגיות הללו לחיזוק קשר זוגי קיים, יאפשרו לכם להזרים לזוגיות שלכם את החמצן שכל כך חסר לה כעת. כמו כן, עניינים שקשורים בהריון, לידה וילדים עולים על הפרק ובשבועות הקרובים תדרשו לעניין באופן כזה או אחר. לאלו מכם שמנסים להיכנס להריון תהה זו תקופה טובה שמבטיחה בעזרת השם תוצאות חיוביות. לרווקים: רומן שנמצא בתחילת הדרך, יוצר בלבכם התרגשות וחמימות שמזמן לא ידעתם. שבוע מבורך, חודש טוב ואלוהים אתכם!

 

עקרב: אופקים חדשים ומרחבים חדשים נפתחים. רבים מכם נמצאים בנקודה שבה הם מתחילים לעשות דבר מה חדש. (עבודה חדשה, זוגיות חדשה, מקום חדש דרך חיים חדשה וכו') נכון שזהו שלב ראשוני והתחלתי, אך הכיוון החדש פותח בפניכם אפיקים חדשים ומועילים. המוטיב המרכזי של השבוע הקרוב יעמוד בסימן של שחרור הישן ופינוי מקום לדברים חדשים. שינויים רבים מתחוללים בחייכם החל משינויים פיזיים כגון: העתקה או שינוי של מקום המגורים, שינוים בעבודה, דרך שינוים בגישה, שינויים בחשיבה, בתפיסת העולם או בדרך קבלת ההחלטות שלכם. שינויים אלו הם חיוביים ביותר ומטרתם העיקרית היא אחת ויחידה, לגרום לכך שדברים טובים יכנסו לחייכם. ואכן, עם כניסתו של הקיץ תקופה לא יציבה מסתיימת. וכעת, אתם צפויים ליהנות מפרות השינויים שיבואו לידי ביטוי הן בתחום האישי והזוגי והן בכל הקשור לעבודה וקריירה. לעצמאים: הקמה של פרויקט חדש, התפתחות עסקית חדשה או רעיון עסקי חדש עולה על הפרק. הדבר נראה חיובי. עבודה חדשה הסבה מקצועית או תפקיד חדש עולים על הפרק- לכו על זה! כספים: השבוע מומלץ לנסות את מזלכם בהימורים ומשחקי מזל. השקעה של סכום כסף סמלי וקטן, עשויה להניב רווחים נאים. אירוע משפחתי או חברתי אליו תוזמנו יסב עונג רב והדבר יגרום לכם להבין שאתם לא לבד ושיש מי שאוהב אתכם ואתם חשובים לו. זוגיות: חוסר שיתוף פעולה מוביל ליצירת מתחים עם בן הזוג. כדי להשיב את השקט, יהיה עליכם להפנים, שהמהות של זוגיות נכונה מושתת על היכולת לקיים וליצור הרמוניה גם ברגעים קשים. טיול וחופשה עולים על הפרק וגם חו"ל נלקח בחשבון. שבוע מוצלח, חודש מוצלח ואלוהים אתכם!

 

קשת: המוטיב המרכזי בשבוע זה יעמוד בסימן של לקיחת אחריות. אחריות היא המפתח לקבלת מתנת החיים בשלמותה. אחריות היא האמצעי שבעזרתו אתם יכולים ליצור קשר אמתי ביניכם לבין המציאות שלכם. הנשיאה באחריות לגבי חייכם היא משהו שמשחרר אתכם, הן ברמה הסובייקטיבית והן ברמה האובייקטיבית. כל החלקים ה"בעייתיים" בחייכם הנם חלקים שטרם למדתם לקבל עליהם אחריות. קבלת אחריות משמעותה הקלה, אושר, הנאה, עיצוב, שחרור ויצירה. בעבודה: זהו שבוע חיובי שיאפשר לכם להביא לידי ביטוי את המקצועיות והיכולת שלכם. לאלו מכם שיבחרו לנהוג באסרטיביות ולהוביל מהלכים, צפוי שיפור הן בשכר והן בתנאי העבודה. יחד עם זאת מבחינה כספית אתם עדיין נדרשים לזהירות ונושאים שקשורים בכסף ובחוסן כלכלי נמצאים על הפרק. גם כאן חשוב מאוד לקחת אחריות על תזרים המזומנים שלכם ולהימנע מהוצאות שאינן כורך המציאות. זוגיות: שכלתנות יתר משווה לזוגיות שלכם מראה משעמם ושגרתי. מהמקום הזה אין לכם הרבה חשק לאהבה וחיזורים. רצוי ומומלץ בחום להכניס מעט רוך, רומנטיקה וחשיבה יצירתית, שיעזרו לכם לאזן ולגוון את זוגיותכם. התיקון השבועי: אל תתביישו לומר לא. גם לא זו תשובה! על מנת שתוכלו להתמקד בהשגת היעדים שלכם אתם חייב לפעמים להגיד "לא". עליכם לדעת לא רק מתי לומר "לא", אלא גם איך לומר זאת. בריאות: חולשה בריאותית מתמקדת בעיקר מהגב ומטה. הקפידו שלא להעמיס על עצמכם הן משקל רגשי והן משקל פיזי ושימרו על גבכם. שבוע טוב, חודש טוב ואלוהים אתכם!

גדי: הצורך לרפא את עצמכם בעיקר מבחינה נפשית ורגשית צף ועולה. עייפות נפשית וחולשה פיזית מעלים על פניכם קדרות מסוימת שאינה אופיינת לבני מזל גדי. תהליכים אותם אתם עוברים כעת גוזלים מכם המון כוח ואנרגיה והתחושה שכבר אין לכם חשק וסבלנות למה שמתרחש סביבכם, מכה בכם שוב ושוב. כדי להתגבר על המצב ולעבור את התקופה הזו בשלום, ממליצים הקלפים להיעזר בשרותיה של הרפואה האלטרנטיבית. השילוב שבין הרפואה הקונבנציונאלית לרפואה האלטרנטיבית, יכול לתת לכם מענה מהיר ויעיל לפתרון בעיותיכם הן ברובד הגוף והן ברובד הנפש. מבחינה רוחנית, ניתן לומר שהגעתם לסוף שלב בתחום כזה או אחר בחייכם וכעת עליכם לעצור ולחשוב כיצד להמשיך מכאן את דרככם. יחד עם זאת כדאי להימנע בשלב זה מקבלת החלטות מרחיקות לכת וזאת משום שבחודש הבא צפויות התפתחויות חדשות ומעניינות שיעזרו לכם לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר עבורכם. כספים: הוצאות כספיות בלתי צפויות עלולות לגרום לסחרור כלכלי. הקלפים ממליצים לבחון ביסודיות כל הוצאה כספית ולברר האם היא באמת נחוצה או שייתכן וניתן לדחות אותה לזמנים טובים יותר. להורים שביניכם: אתם חסרי סבלנות וכוח. חופשה קצרה תאפשר לכם למלא את המצברים, להתרענן ולהתחדש. נושא המגורים או מעבר דירה מעסיקים אתכם ובזמן הקרוב תאלצו לקבל החלטה בנושא זה. בריאות: חולשה, רפיון וחוסר מיקוד יאפיינו את השבוע הקרוב. תהליך זה קורה היות וגופכם איננו מאוזן די הצורך. קבלת הילינג, רייקי או כל טיפול אנרגטי אחר, יעזור לכם להגיע לאיזון הדרוש והדבר יתרום רבות לחיזוקכם האישי והרוחני גם יחד. שבוע מוצלח, חודש טוב ואלוהים אתכם!

דלי: אתם מקפדים לעטות מסכה של "הכול בסדר" על הפנים שלכם, אבל בתוך הלב פנימה יש חוסר במשהו. דאגה וחוסר שקט פנימי יוצרים מתח נפשי שבא לידי ביטוי כחולשה פיזית. השבוע יעמוד בסימן הבית והמשפחה. הקלפים מצביעים על כך שלמרות שהכול נראה בסדר, קיימת מתיחות סמויה בתוך הבית. אין זה משנה עם מי או מול מי המתיחות הזו מתקיימת. יש לטפל בה בדרך הראויה. התעלמות ממתיחות זו והטמנת הראש בחול רק תחריף את המצב. לכן, היו נבונים ואל תשמרו בליבכם את מה שמפריע לכם. בעבודה: המתח שהצטבר לאחרונה מפנה את מקומו לתחושת השלמה אשר מקלה עליכם לבצע את עבודתכם ביעילות. הקלפים ממליצים לכם להאיר פנים לסובבים אתכם, לגלות אוזן קשבת וסבלנות. יחסכם האדיב בסביבת עבודתכם יסייע בידכם לקדם את עצמכם. זוגיות: חולשה ועייפות גורמים לכם לחוסר חשק. אך חשוב שתדעו שכדי לשמור על חיי הזוגיות, לעיתים קרובות יש צורך להתעלות מעל לעייפות או לחוסר הריכוז. לאלו מכם ששוקלים לסיים קשר זוגי, ממליצים הקלפים לגלות אחריות ובגרות ולא למהר ולהגיע למסקנות חפוזות לפני שבדקתם היטב האם עשיתם את כל מה שיש בידכם לעשות כדי להציל ולהחיות את הקשר כספים: השבוע יהיה עליכם להימנע מבזבוז מיותר. אלו מכם שיצליחו להתמודד מול הפיתוי לשלוף את הארנק, ימנעו מעצמם לחצים מיותרים. עיסוקים שקשורים בטיפול, שיפוץ ואחזקת הבית עולים בקרוב על הפרק. שבוע מבורך, חודש טוב ואלוהים אתכם!

דגים: כמיהה ללמידה ולהתפתחות מפעמת בלבכם. אל תפחדו להירשם ללימודים כל שהם. עשייה שכזו תאפשר לכם לפתוח נתיב חדש שיכניס לחייכם הזדמנויות טובות לצמיחה ולהתפתחות. המוטיב המרכזי שיאפיין את השבוע הקרוב יהיה הצורך להתמודד מול התלבטויות ודילמות הקשורות בעיקר לעתידכם המקצועי והזוגי כאחד. הקלפים מצביעים על כך שבשלב זה אתם מתקשים להגיע לידי קבלת החלטה כזו או אחרת אשר יש ביכולתה להכניס לחייכם את השינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם. עליכם לדעת ולהבין כי רק נטילת אחריות ושינוי בדפוסי החשיבה שלכם יביאו לכך שתוכלו לקחת לידיכם את המושכות של עגלת חייכם ולנתבה לעבר נתיב חיובי של שינוי, שיפור וצמיחה. זכרו! "אם אין אני לי מי לי?". בעבודה: רבים מכם מוצאים את עצמם ניצבים בפני מצבים בהם עליהם לדרוש את המגיע להם בזכות ולא בחסד. הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בכל הקשור לתנאי עבודה, שכר הוגן ותנאים נלווים. זוגיות: אינכם מצליחים להתחבר לתשוקה ולמיניות בה התברכתם והדבר בא לידי ביטוי בחוסר חשק. תהליך זה נובע מעצם העובדה כי אין לכם שקט בנשמתכם ונפשכם מוטרדת. עליכם להיות כנים עם עצמכם ועם בן הזוג ויחד לדון ולדבר על מה שמעיק ומפריע. שיחה כזו, יש ביכולתה לשפר את תחושותיכם. שבוע טוב, חודש מבורך ואלוהים אתכם!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך