המשרד להגנת הסביבה ממליץ לתושבים באזור לא לצאת לרחוב

המשרד להגנת הסביבה הוציא קריאה לתושבי אשדוד והסביבה להמנע כמה שפחות משהייה מחוץ לבית וזאת בעקבות השריפה שמשתוללת בבריכות החמצון באשדוד קרוב ליממה.
המשרד להגנת הסביבה ממליץ לתושבים באזור לא לצאת לרחוב
(צילום: דוברות המשרד להגנת הסביבה)

המשרד להגנת הסביבה פרסם היום בשעות הצהריים המלצה לתושבי אשדוד והסביבה להמנע משהייה ברחוב וזאת לאחר שמשתוללת שריפה קרוב ליממה באתר הפסולת צפונית לעיר. מאז אמש מתלוננים התושבים על ריח חריף וצריבות בעיניים.
בשעות האחרונות החלה הזרמה של מי קולחין לצורך כיבוי הבריכות הבוערות. כוננים של המשרד להגנת הסביבה ואיגוד ערים אשדוד נמצאים במקום לצד כוחות כיבוי והצלה.

בהודעה נמסר: "כלל, המשרד ממליץ אף לשאר האוכלוסייה בעיר ובאזורים נוספים שבהם יש מטרדי ריח עשן להימנע משהייה שלא לצורך בחוץ כל זמן שהעשן מורגש. בשעה זו הריכוזים בכלל תחנות הניטור באזור – בעיר יבנה וכן במוקד השריפה, אשדוד – הם מתחת לערכי התרעה. כוננים של המשרד להגנת הסביבה ואיגוד ערים אשדוד נמצאים במקום לצד כוחות כיבוי והצלה.  יצוין, כי בשעה זו החלה הזרמה של קולחי מט"ש אשדוד לצורך כיבוי הבריכות הבוערות בהתייעצות עם המשרד להגנת הסביבה. המשרד ימשיך לעדכן את הציבור ככל שיידרש.".

נמשיך לעדכן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך